Meer over The Best CRM

The Best CRM® is de partner voor al uw CRM / Customer experience vraagstukken: advies, pakketselectie, invoering & doorvoering en trainingen & opleidingen. Profit als Non-Profit. De drijvende kracht achter The Best CRM is Edwin Best. Edwin begon zijn professionele carrière bij internationale bedrijven (Exact, Randstad, Ricoh.) Na een interessante – sales, marketing & CRM – carrière startte Edwin zijn professionele droom in 2009; The Best CRM, organisaties helpen met de transformatie naar klantgericht ondernemen.

Edwin acteert op het snijvlak van technologie – CRM selectie & implementatie – en organisatie ontwikkeling – CRM visie & strategie -. Edwin heeft The Best CRM opgericht op basis van drie principes:

  1. Onafhankelijk advies. De aanpak is persoonlijk, op maat afgestemd op uw vraagstuk en gericht op een betrokken resultaat. Leidend is de gewenste organisatie ontwikkeling.
  2. Samenwerking. The Best CRM is een netwerkorganisatie gericht op samenwerking met haar stakeholders: klanten, samenwerkingspartners, kennispartners, de CRM industrie.
  3. Kaizen (‘veranderen om te verbeteren, continue verbetering’). Gedurende een project enerzijds continu leren (evalueren & verbeteren) en anderzijds innoveren (met de nieuwste technologie.)

De thuismarkt is Nederland. The Best CRM heeft hiernaast CRM projecten verzorgd voor cliënten in Amerika, België, Canada, Dubai, Frankrijk, Zweden en Zuid Afrika. In 2019 breng ik mijn CRM management boek uit>> .

In samenwerking met:

joost

Joost Kerkhofs
OBM Trainer / Coach
Neotopia.nl

ronald

Ronald Schouten
Trainer, Coach & Spreker
Ver-Leiders.nl

bianca

Bianca Steentjes
Daadkrachtige Adviseur
LinkedIn.com/BiancaSteentjes

The Best CRM® is een bij het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom geregistreerd merk.

Missie en strategie

Het is mijn missie om een actieve bijdrage te leveren aan het vakgebied klantgericht ondernemen.

Als strategie:

  • Het verzorgen van lezingen, workshops en thema sessies.
  • Onderzoek doen, het publiceren van artikelen.
  • Met een gericht pallet aan diensten en producten, ondernemers en instellingen helder inzicht bieden met concrete oplossingen om klantgericht te ondernemen: The Best CRM Advies, Academy, Systemen en Flexibel.

Thema bijdrage, Redactionele bijdrage klantgericht ondernemen RTL 7, ondernemerszaken:

Visie CRM: verhogen omzet, verlagen kosten.

Customer Relation Management (CRM) is een waarde strategie met als gangbare strategieën Customer intimacy, (Social) Customer Relations Management & Customer Experience Management. Maar ook Lean en Operational Excellence. In deze post behandel ik de diverse strategieën:   CRM waardestratie>>.

CRM & klantgestuurd ondernemen dient in mijn visie twee doelen:

  1. Effectiviteit, verbetering van het resultaat. CRM is aan de ene kant een “attitude”. Het (klantgerichte) gedrag van uw onderneming – uw medewerkers, de customer journey en touchpoints – zijn sterk bepalend voor de klantervaring. Betrokken en enthousiaste klanten zorgen voor meer omzet omdat ze diensten bij u (blijven) afnemen en als (actieve) ambassadeurs mond tot mond reclame voor u maken.
  2. Efficiency, verlaging van de kosten. CRM is aan de andere kant ICT, “digitalisering” waarmee (klant)processen slim geautomatiseerd kunnen worden. Dit levert een kostenbesparing op door efficiënter werken.

In elk CRM-traject besteed ik aandacht aan het efficiënt en slim inrichten van de gehele digitalisering en de (klant)processen. Als resultaat zowel lagere kosten als  – vanuit geoptimaliseerde klantprocessen en klantreis – effectief invulling geven aan klantgestuurd ondernemen. Daarnaast werk ik met U samen aan de CRM visie en strategie.

Werkwijze: interactief.

De invoering van Customer Relation Management is vaak de start van een nieuwe strategie en nieuwe werkwijze met een nieuw CRM systeem. CRM kan succesvol worden ingevoerd als er draagvlak is bij de mensen die er mee werken. Ik zet daarom interactieve workshops in zodat medewerkers mee kunnen denken over hun ideale CRM.

Investering: vriendelijke prijs.

The Best CRM is een flexibele netwerkorganisatie met weinig overhead. Vandaar dat ik u oplossingen voor een vriendelijke prijs kan aanbieden. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Daarnaast maak ik gebruik van interessante subsidies.

Merkwaarden: nieuwsgierig, innovatief en voortvarend.

Ik zou mijn persoonlijkheid beschrijven als nieuwsgierig, innovatief en voortvarend. Voortdurend verdiep ik mij in nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden van CRM & Klantgestuurd Ondernemen. Het is voor mij een boeiende uitdaging om vernieuwende, onderscheidende, diensten en producten te ontwikkelen voor uw business. Ik sta erom bekend dat ik met energie, gedrevenheid en tempo toe werk naar het eindresultaat.

CRM ecosysteem: verbinden van verschillende kennisgebieden.

Voor een optimaal resultaat is het cruciaal om de kennis & kunde van verschillende vakmensen aan elkaar te verbinden. Dit levert een CRM op waarbij met verschillende aspecten rekening is gehouden zoals de techniek, processen, integratie met andere systemen en de strategie & bedrijfscultuur. Deze veelzijdige benadering biedt u een rijkere oplossing dan bij een eenzijdige benadering mogelijk is.

Hiertoe voert The Best CRM een actief CRM ecosysteem. De volgende associates & Samenwerkingspartners zijn onderdeel van dit CRM ecosysteem:

Associates

Technologie partners

Meer informatie?

Delen van deze informatie:

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?