Whitepaper CRM. De “R” in Customer Relationship Management strategie

CRM whitepaper The Best CRM

Customer Relationship Management (CRM) is actueler dan ooit. De klant stelt vandaag de dag hoge eisen aan een bedrijf of instelling. Worden de klant verwachtingen niet waar gemaakt, dan stroomt de klant weer uit. De consequenties van een uitstromende klant zijn groot, zowel voor het resultaat als de reputatie.

In deze whitepaper “Succesvol CRM op basis van een strategie voor de “C”, “M”met als kloppend hart de “R”:  wederzijds profijtelijke lange termijn Relaties.

Vanuit de PDF zijn de doorklik links toegankelijk, met de SlideShare weer niet.

Meer weten?

  • Stuur een CRM chat, vul het contactformulier in, bel of stuur een mail.
  • Zelf aan de slag met een CRM strategie en deze succesvol implementeren: een jarige CRM opleiding>>
  • Delen van de informatie:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?