Update mei 2016

The Best CRM Update 2012

The Best CRM® Update mei 2016

Geachte lezer,

Ter inspiratie, CRM Update mei 2016. Met in deze update:

  • CRM anno 2016.
  • CRM Metrics, CRM Business & Gedrags KPI’s.
  • In de rubriek uitgelicht, Oracle CRM.

Lees snel verder!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

De CRM update automatisch ontvangen met 4 keer per jaar het laatste CRM nieuws? Klik hier>>

CRM anno 2016

Wat zijn de trends en ontwikkelingen met CRM anno 2016. In deze post ga ik in op: human 2 human, de mens in een organisatie staat centraal en niet de organisatie. Verder ga ik in op klantervaring anno 2016 waaronder het bieden van een excellente klantervaring met online en offline services. Tenslotte de noodzaak van een klantgerichte samenwerking tussen marketing en sales.

Post CRM anno 2016>> 

Ontwikkelingen CRM systemen

CRM systemen hebben in de afgelopen jaren grote ontwikkelingen doorgemaakt: op het vlak van de user interface, connectiviteit, mobiliteit en social media. Deze ontwikkelingen lopen parallel met de opmars van respectievelijk het gebruik van smartphones, tablets en social media. Wat zijn de ontwikkelingen bij grote CRM vendors als Oracle CRM, SalesForce, MS Dynamics CRM en SugarCRM? In deze CRM Uitgelicht: Oracle CRM.

Post Oracle CRM meer dan CRM. Het digital CE platform>> 

Eerdere CRM updates: Microsoft Dynamics CRM>> en  SugarCRM versie 7>>.

SuperOffice CRM en SalesForce volgen in een volgende update.

Succesvolle CRM invoering met CRM metrics

In deze post ga ik in op de succesfactoren bij de invoering van CRM. Focus op zowel ICT systemen & processen als de juiste aandacht voor de gedragskant: CRM metrics zijn zowel business als gedrag gedreven KPI’s. In deze post alle ins en outs van CRM metrics, business, CRM gebruik en gedrag.

Post Succesvolle CRM invoering | CRM metrics>>

The Best CRM.

Passionate about delighted customers

 Nieuwsbrief The Best CRM

 

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?