Update klantgericht ondernemen nummer III 2019

Beste lezer, de derde update van 2019 met de volgende onderwerpen; alles over mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’, succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM, update technologie. Veel inspiratie!
Lees snel verder

Succesvol klantgericht ondernemen

In september heb ik mijn management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen – je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers’ uitgebracht. In dit boek schets ik de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek (CRM) en klantbeleving (customer experience):

Zelf aan de slag? Op basis van dit boek heb ik een fasterclass en materclass succesvol klantgericht ondernemen ontwikkeld. De fasterclass is op basis van een open inschrijving en de masterclass is op basis van incompany: 

Succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM

Op 26 september was het de Europese Dag van de Talen. Je zult je afvragen: ‘wat heeft dit met CRM te maken’. Eigenlijk heel veel. We begrijpen elkaar namelijk dankzij taal, ook al spreken we niet allemaal dezelfde taal. Diversiteit aan talen doet commerciële mogelijkheden toenemen en verrijkt de werkvloer. Een meertalig CRM zorgt ervoor dat je je klanten kan bedienen over taalgrenzen heen, medewerkers (kennis) in huis kan halen ongeacht hun taalachtergrond én tegelijk uniforme bedrijfsprocessen kan blijven handhaven.

Gastblogger Arno Visser van Efficy CRM neemt je mee. Post: Succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM>>

Update technologie

In deze update staat Efficy CRM>> in de spotlight.

Posts van CRM systemen in eerdere updates; Archie CRM (post>>), BPM Online (post>>), Microsoft customer engagement (post>>), Oracle CRM (post>>), SugarCRM (post>>), SuperOffice CRM (post>>) en Teamleader CRM (post>>

Marketing automation posts in eerdere updates: Marketing automation platform Spike van Measuremail (post>>), overname Salesfusion door SugarCRM (post>>) en verschillende marketing automation oplossingen vergeleken (post>>).

Meer weten

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?