The Best CRM update juli 2018

Beste lezer,

De derde CRM update van dit jaar.

In deze update:

  • 6 tips voor succesvol klantgericht ondernemen.
  • CRM & marketing automation, verschillende oplossingen vergeleken.
  • Uitgelicht, marketing automation platform Spike.
  • Eigen boek succesvol klantgericht ondernemen.

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Zes tips voor succesvol klantgericht ondernemen.

Klantgericht ondernemen? Met alleen het product, dienst of service maak je vandaag de dag niet langer het onderscheid. Een optimale klantbeleving is daarentegen cruciaal voor de continuïteit. Dit staat dan ook bij veel organisaties hoog op de agenda. Hoe pak je dat nu aan en wat is de crux? In deze post zes tips voor succesvol klantgericht ondernemen.

Post 6 tips voor succesvol klantgericht ondernemen>>

CRM & marketing automation, verschillende oplossingen vergeleken.

Wat is het verschil tussen e-mail marketing en lead management?

  • Best of breed wat zich richt op verschillende (point) oplossingen met een gespecialiseerde functie als lead management.
  • Een integrale CRM oplossing, één business suite met alle bedrijfsfuncties in een platform.
  • Welke oplossingen zijn er.
  • Hoe aan te pakken.

Post marketing automation, verschillende oplossingen vergeleken>>

Uitgelicht, marketing automation platform Spike.

Recent heb ik voor een klant de selectie en implementatie van een marketing automation platform verzorgd. Vanuit de selectie is Measuremail als winnaar uit de bus gekomen. Graag wil ik via deze post de lezer nader kennis laten maken met Measuremail. Gastblogger Barbara de Jong, Marketing Specialist van Measuremail, neemt je mee.

Post maak kennis met het marketing automation platform Spike>>

Boek succesvol klantgericht ondernemen.

1 oktober 2019 bestaat The Best CRM – alweer – 10 jaar. Tijd om daar op een bijzondere manier bij stil te staan! Hiertoe breng ik in 2019 mijn CRM management boek uit met als voorlopige werktitel: Succesvol klantgericht ondernemen.

Sneak preview boek>>

Meer weten?

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Nog geen reacties.

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?