Update The Best CRM december 2012

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Laatste Update 2012

Beste bezoeker,2012 is alweer bijna ten einde. Tijd om terug te blikken. Mijn dank gaat uit naar de samenwerking met klanten, samenwerkingspartners en andere betrokkenen. En tijd om vooruit te blikken. In deze nieuwsbrief diverse posts over CRM & Ondernemen in 2013.Lees snel verder en veel Inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin Best

Edwin J. Best

Update, December 2012

Inschrijven om deze nieuwsbrief automatisch te ontvangen?

Klik hier.

Ondernemen in 2013, crisis dwingt tot investerenVolgens de meest recente Concurrentie- en Innovatie Monitor van de Erasmus Universiteit dwingt de crisis tot het doen van investeringen in nieuwe diensten, klanten, markten en sociale innovatie. Lees meer>>
25 jaar Customer Relationship ManagementCRM reis in de tijd op, persoonlijke, professionele CRM titel. Waar komen we vandaan, waar staan we nu en waar gaan we naar toe. 25 jaar Customer Relationship Management>>
Bent U klaar voor 2013? Doe de gratis CRM Quick scanBenieuwd waar uw onderneming  staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul de Quick scan>> in en we verwerken deze gratis voor u!
Stuurinformatie & managementinformatie voor TrainingsbureausIn 2012 is “Trainingsbureau CRM>>” op basis van SugarCRM geïntroduceerd. Deze post>> gaat in op de Stuurinformatie & Managementinformatie voor Trainingsbureaus.
Nieuw. Microsoft Dynamics CRM Training.Het portfolio met SugarCRM oplossingen, CRM diensten, workshops en opleidingen is recent uitgebreid met een training CRM & Klantgericht ondernemen met Microsoft Dynamics CRM>>Deze training is ook verkrijgbaar in combinatie met SugarCRM. CRM & Klantgericht ondernemen met SugarCRM>>
Prijsverhoging SugarCRMSugarCRM heeft besloten tot een prijsverhoging van de SugarCRM Professional Edition, van $ 30/maand tot $ 35/maand.

Agenda voor alle CRM workshops & opleidingen als de Bachelor CRM leergang. 

©2009 – 2012. All Rights Reserved | The Best CRM | Stijn Streuvelshove 31 | 3437 BC Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830
  Nieuwsbrief The Best CRM

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?