The Best CRM Update augustus 2013

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Update augustus  2013

Geachte lezer,

De zomervakantie zit er (bijna) weer op. Nog 4 maanden te gaan in 2013, tijd voor de eindsprint!

Ter inspiratie voor de eindsprint in deze update: CRM in one day 2013, alles op een rijtje met SugarCRM versie 7 en CRM Academy.  

Lees snel verder en veel Inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin Best

Edwin J. Best RB

 

CRM Update augustus 2013

Deze nieuwsbrief automatisch ontvangen? 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Webversie

CRM in one day 2013, The Best CRM als een van de sponsors.

In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste trends en praktijkervaringen op het gebied van CRM? Kom 12 september 2013 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day>>

SugarCRM versie 7, de meest innovatieve versie van SugarCRM tot nu toe. 

SugarCRM versie 7 is de meest innovatieve versie van SugarCRM tot nu toe. Volgens het in 2013 verschenen rapport “Magic Quadrant for Sales Force Automation” van onderzoeksbureau Gartner is SugarCRM gepositioneerd als Visionair. Wat zijn de verschillen met de huidige versie? Welke visie ligt ten grondslag aan versie 7? Alle ins en outs van SugarCRM versie 7>>

CRM Academy, investeer in CRM kennis!

De ontwikkelingen gaan hard, bijblijven is een absolute noodzaak. The Best CRM Academy biedt een breed scala aan CRM opleidingen en gerichte CRM workshops. De Bachelor CRM leergang, Training CRM & Klantgestuurd ondernemen met als CRM Systeem: Exact Online CRM, met Microsoft Dynamics CRM en met SugarCRM. Of kies voor een van de SugarCRM eindgebruikerstrainingen.

CRM Radar, doe de gratis CRM Quick scan. 

Benieuwd waar uw onderneming  staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul de Quick scan>> in en ik verwerk deze gratis voor u!

Recente eerder verschenen blogposts.

Ondernemen in 2013 deel  1>> en deel 2>> Efficiënte en effectieve klantgestuurde processen deel  1>> en deel  2>>. 

 


 

©2009 - 2013. All Rights Reserved | The Best CRM | Dorpsstraat 10A | 3433 CH Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830

  Nieuwsbrief The Best CRM

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?