The Best CRM update 2015. Klantgericht ondernemen anno 2015. The Best CRM gastspreker RTL Z.

 

The Best CRM® Update januari 2015

Geachte lezer,

2015 is door The Best CRM uitgeroepen als het jaar van de klant! Klanten hebben anno 2015 een significant hogere klantverwachting dan een paar jaar geleden, maar veel bedrijven en instellingen kunnen deze verwachting niet waarmaken. The Best CRM gaat hier op in als gastspreker voor RTL Z. Maar wat houdt klantverwachting anno 2015 nu eigenlijk in?

Dit zijn enkele onderwerpen van deze update. Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Het jaar van de klant: klantgericht ondernemen anno 2015.

In deze post gaan we in op klantgericht ondernemen anno 2015. Wat zijn de ontwikkelingen en wat zijn de gevolgen als de verwachtingen niet worden waargemaakt. Welke oplossingen zijn er? Klantverwachting 2015>>

Het jaar van de klant: thema uitzending RTL Z.

Uit een door RTL Z onder ondernemers gehouden onderzoek, bleek dat klantgericht ondernemen anno 2015 top of mind is. RTL Z heeft op basis hiervan besloten om een redactionele uitzending aan dit thema te gaan wijden. The Best CRM is een van de gastsprekers. Thema uitzending RTL Z>>

Het jaar van de klant: gebruik interesse om de klantverwachting waar te maken!

Gebruik INTERESSE om enthousiast klantverwachting waar te maken met volledige klantdata. Commercieel succes gegarandeerd! Rob Berting neemt je mee met: Methode Interesse>>

SugarCRM nieuws. 

SugarCRM roadmap 2015, wat zijn de ontwikkelingen en wat staat er op de rol? SugarCRM roadmap 2015>>   Integratie VOIP met SugarCRM, integratie telefonie met SugarCRM>> Prijsverhoging SugarCRM per 1 januari 2015. SugarCRM prijsverhoging>> 

Ontwikkelingen The Best CRM Academy

We staan aan het begin van 2015 en een ondernemend jaar ligt voor me! Alvast een tipje van de sluier. Er wordt, samen met een business school, een compleet nieuw CRM opleidingsprogramma ontwikkeld. Er komt een kort programma en een complete leergang. Meer nieuws binnenkort!

©2009 – 2015. All Rights Reserved | The Best CRM | Jutphasestraatweg 14 | 3434 BM Nieuwegein | [email protected]l | +3130 8771370 | KvK nr 30268830

Inschrijven nieuwsbrief

 Nieuwsbrief The Best CRM

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?