Fasterclass CRM & Klantgericht ondernemen

Naast een Masterclass biedt The Best CRM Academy een gericht, kort & krachtig CRM opleidingsprogramma. Fasterclass klantgericht ondernemen:

  • Baten? U bent volledig bijgespijkerd op het vlak van CRM, Customer Experience en klantgericht ondernemen. Inclusief de actuele trends & ontwikkelingen en de laatste technologische ontwikkelingen hierin.
  • Investering?  In tijd, 4 dagdelen. In geld,  incompany maximaal 10 personen in totaal € 1.950,=. Of € 350,= voor een open inschrijving.

Action Learning, met de opgedane kennis kunt U concreet aan de slag in uw bedrijf!

Voor wie?

De fasterclass is ondermeer voor:

  • Bijspijkeren. U heeft (theoretische) stappen gezet op het CRM vlak en zoekt een verdieping of praktische vertaling.
  • Klantcontacten. U heeft klantcontacten – vanuit een marketing, services, verkoop, debiteuren beheer – rol en wilt verbeteringen in het klantcontact oppakken.
  • CRM & klantbeleid. U houdt zicht bezig met klantstrategie, klantinteractie, bepaling van het klantbeleid of CRM / Ce en zoekt een verdieping of praktische vertaling.
  • Aan de slag! U werkt voor een afdeling met klantcontacten die gezamenlijk aan de slag wil gaan met CRM / klantgestuurd ondernemen.

Ongeacht uw achtergrond, deze fasterclass brengt u de allerlaatste CRM / CE kennis, concepten & achtergronden met klantgestuurd ondernemen inclusief de laatste technologische ontwikkelingen hierin. Zowel Profit als non profit.

De rode draad van deze CRM leergang is effectief & efficient klantgericht ondernemen waarbij klantwaarde & medewerkers motivatie centraal staan.

Wat is het programma?

Deel 1, het fundament. Gedurende twee dagdelen gaan we aan de slag met:

1. CRM & reis in de tijd.

Een CRM oplossing, is dat wat voor mijn onderneming?

  • Introductie in het Customer Relationship Management vakgebied.
  • Effectief en efficient klantgericht ondernemen. Klantwaarde & medewerkers motivatie.
  • Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het vlak van CRM  & klantgericht ondernemen?

2. CRM & onderscheidend ondernemen.

  • Waarde strategie: CRM, Ce, Customer Intimacy, operational of excellence?
  • Wat zijn de actuele ontwikkelingen?
  • Welke strategie past het beste bij uw onderneming?

3. CRM & gesegmenteerde klantbedieningsconcepten.

CRM Business Development

  • Hoe is uw klantenbestand opgebouwd?
  • Wat is de waarde van & voor de klant?
  • Wat is een loyale klant en hoe stuurt U hierop?
  • Welke klantbedieningsconcepten passen het beste bij welke typen klanten?

4. CRM & effectieve en efficiënte klant gestuurde processen.

CRM en efficiënte & effectieve processen

  • Welke processen passen bij welke klantbedieningsconcepten?
  • Met Lean Makigami interactief processen bepalen.
  • Hoe te sturen op processen – op input, throughput of output – en op welke wijze?

Deel 2, verdieping. Op basis van het fundament gaan we gedurende twee dagdelen een verdieping aanbrengen:

5. CRM & technologie.

  • De laatste technologische ontwikkelingen.
  • Welke partijen zijn de leidende CRM vendors, wat is hun strategie?
  • Best of breed of een integrale oplossing. Web based cloud oplossingen op basis van Software As A Service?
  • CRM selectie en hoe ziet een CRM implementatieplan eruit?

6. CRM & AVG datahuishouding.

  • (Klant) management informatie op basis van een 360 graden feedback, inclusief social monitoring met de vertaling in een CRM systeem.
  • Het sturen op en meten van klanttevredenheid met als methoden: Net Promotor Score, Chain rate, share of wallet en Customer Lifecycle Management.
  • Big data.
  • AVG gerelateerde datahuishouding op basis van plan do check act.

7. CRM & customer experience.

Stuurinformatie en managementinformatie voor Trainingsbureaus

  • Customer journey, buyer journey en  customer journey mapping.
  • Welke digitale en fysieke klant contact momenten kent uw onderneming, wat is het achterliggende proces.
  • Wat is de klantbelevenis per kanaal?
  • Samenwerken met de klant als verbindend perspectief.

8. CRM implementatie, invoering en doorvoering 

CRM Metrics

  • CRM en Ce organisatie ontwikkeling.
  • Projectmanagement versus Agile Scrum.
  • Hoe organiseer je vandaag de dag nu Sales, Marketing & Service?
  • Stakeholder analyse en netwerken.

Wat is de leervorm?

Het programma is pragmatisch van opzet met als leervorm action learning.

Het geleerde kan gelijk in de praktijk worden toegepast! Bij Incompany vormt de eigen onderneming de rode draad voor de training.

Aanpak en investering?

Voorafgaand aan de training wordt telefonisch of met een persoonlijk onderhoud de huidige en gewenste situatie als de trainingsdoelen besproken. Op basis hiervan wordt het trainingsprogramma op maat ingericht bij een Incompany training.

De totale tijdsduur is vier dagdelen. Deze kunnen naar gelang de wensen worden ingevuld, overdag maar ook in de avonduren.

Incompany

De investering bedraagt € 1.950,=. Gezien het interactieve karakter voor maximaal 10 personen. Het programma wordt op maat afgestemd voor uw specifieke CRM uitdaging. All in voor 10 personen maar exclusief BTW en de kosten voor locatie en catering.

Open inschrijving

De investering bedraagt bij open inschrijving € 350,= per persoon voor beide dagen. Inclusief locatiekosten en voor een uitgebreide lunch wordt gezorgd. Betaling vooraf. Wegens geldelijke verplichtingen wordt bij annulering tot 2 weken van te voren  € 200,= gerestitueerd.

Scholing en de fiscus

Bedrijven kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. Ook extra kostenposten zoals begeleidingstijd en studieboeken zijn aftrekbaar.

Meer weten?

Meer informatie

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?