Training CRM en klantgestuurd ondernemen met Exact Online CRM

Een goed en slim ingericht Customer Relations Management (CRM) met Exact Online CRM draagt bij aan het succes van uw onderneming. Het succes van CRM & Klantgericht Ondernemen verschillen per onderneming. Bovendien kunnen de behoeftes anders zijn.

In de basis U kunt denken aan de volgende doelen:

  • Onderscheidend ondernemen
  • Efficiënter & professioneler werken
  • Grip op de business
  • Slim ingerichte en geoptimaliseerde verkoop, marketing en service processen
  • Snel inzicht in en overal toegang tot klantdossiers
  • Klantgericht ondernemen
  • New Business
  • Klantbehoud en Proactieve klantbenadering
  • Verbetering samenwerking intern
  • Ontsluiten van (klant)informatie

Deze doelen gaan hand in hand met Exact Online CRM. Maar met Exact Online CRM alleen bent U er nog niet! Hoe zit het met de CRM strategie en de succesvolle bedrijfsbrede uitrol waarbij iedere medewerker volgens de gemaakte afspraken werkt met Exact Online CRM? Dat ieder klantcontact met een medewerker optimaal wordt benut? Hiertoe biedt The Best CRM een interactieve Exact Online CRM In Company Training. Met deze training wordt zowel ingegaan op de organisatie kant van Customer Relations Management als het concreet werken met Exact Online CRM.

De organisatie kant van Customer Relations Management

Tijdens dit onderdeel wordt interactief ingegaan op:

  • Waar staat de onderneming nu met de invoering van Exact Online CRM.
  • Wat dient de bijdrage van Customer Relations Management voor de onderneming te zijn.
  • Aan welke verkoop, marketing en service doelen en processen dient CRM een bijdrage te leveren.
  • Korte reis Customer Relations Management en Klantgericht ondernemen.

Concreet werken met Exact Online CRM

Tijdens deze interactieve training wordt ingegaan op de functionele kant, de werking, van Exact Online CRM. Dit onderdeel is gekoppeld aan de organisatorische CRM kant.

Tijdens dit onderdeel wordt interactief getraind in:

  • Exact en Exact Online CRM algemeen.
  • Integratie met andere Exact producten als Synergie en Globe.
  • Algemene opzet, de look and feel.
  • De verkoop cockpit.
  • Activiteiten en communicatie.
  • Het importeren van data.
  • Het beheren & voeren van een Accountdossier.
  • Suspect, prospect en klanten.
  • Verkoopkansen en Offertes.
  • Social Media.

Deelnemers gaan zelf aan de slag met Exact Online CRM voor de verschillende onderdelen

Aanpak en investering

Voorafgaand aan de training wordt middels een telefonische intake de huidige en gewenste situatie als de trainingsdoelen besproken. Op basis hiervan wordt het trainingsprogramma op maat ingericht.

De duur van de training is 7 uur, dit voor beide onderdelen. De investering bedraagt € 800,= exclusief BTW en exclusief kosten voor locatie en catering kosten.

Meer informatie of een offerte aanvragen:

Deze informatie delen:

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?