Training Klantgericht Ondernemen met Microsoft Dynamics CRM.

Een goed en slim ingericht Customer Relations Management (CRM) met Microsoft Dynamics CRM draagt bij aan het succes van uw onderneming. De baten van CRM & Klantgericht Ondernemen verschillen per onderneming. Bovendien kunnen de behoeftes anders zijn.

U kunt denken aan de volgende doelen:

Training Klantgericht Ondernemen met Microsoft Dynamics CRM

  • Efficiënter & professioneler werken
  • Grip op de business
  • Geoptimaliseerde Customer Journey processen voor Sales, Marketing en Services
  • Snel inzicht in en overal toegang tot klantdossiers
  • New Business
  • Klantbehoud
  • Inzicht in klantgedrag
  • Verbetering samenwerking intern
  • Ontsluiten van (klant)informatie

 

 

Deze doelen gaan hand in hand met Microsoft Dynamics CRM. The Best CRM biedt een interactieve Microsoft Dynamics CRM In Company Training waarbij zowel wordt ingegaan op de organisatie kant van Customer Relations Management als het concreet werken met Microsoft Dynamics CRM.

De organisatie kant van Customer Relations Management

Tijdens dit onderdeel wordt interactief ingegaan op:

  • Context
    • korte reis Customer Relations Management en Klantgericht ondernemen.
    • Trends en ontwikkelingen.
  • Onderneming of instelling:
    • Waar staat de onderneming of instelling met de invoering van Microsoft Dynamics CRM.
    • Wat dient de bijdrage van Customer Relations Management voor de onderneming of instelling te zijn.
    • Aan welke Verkoop, Marketing en Service doelen en processen dient CRM een bijdrage te leveren.
  • Kwaliteit van de data
    • Brondata.
    • beheer van data.

Concreet werken met Microsoft Dynamics CRM (versies 2011, 2013 of 2015.)

Tijdens deze interactieve training wordt ingegaan op de functionele kant, het concreet werken met Microsoft Dynamics CRM. Versie 2011, 2013 en 2015. Dit onderdeel is gekoppeld aan de organisatorische CRM kant. Tijdens dit onderdeel wordt interactief getraind in:

  • Microsoft Dynamics CRM Algemeen
    • Concepten: werken met de Outlook interface of web interface.
    • Integratie: met andere Microsoft producten als MS Office en Sharepoint als Document Management Systeem.
    • User inteface: opzet, look and feel.
  • Workplace:
    • Het dashboard.
    • Activiteitenmanagement en communicatie.
    • Het importeren van data.
  • Het beheren & voeren van Campagnes:
    • Marketingplan en activiteiten.
    •  Targetlijsten: dynamisch of statisch.
    • Campagne activiteiten.
    • Opvolgen van Campagnes.
  • Het beheren en voeren van Prospect- en Account management
    • Accountmanagement en activiteiten.
    • Het beheren & voeren van een Accountdossier.
    • Contactmanagement.
    • Contractmanagement.
    • Opportunities: verkoopkansen en Offertes.

Deelnemers gaan zelf aan de slag met Microsoft Dynamics CRM voor de verschillende onderdelen.

Aanpak en investering

Voorafgaand aan de training wordt middels een telefonische intake de huidige en gewenste situatie als de trainingsdoelen besproken.

De duur van de training is twee dagen, per dag 7 uur. De investering bedraagt € 1.500,= exclusief BTW en kosten voor locatie en catering. Open inschrijving als incompany. InCompany: maximaal 6 deelnemers.

Meer weten?

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?