The Best CRM® Update September 2016

Geachte lezer,

Inmiddels ligt de zomervakantie alweer achter ons en zijn we weer volop aan de slag. Ter inspiratie, “CRM Update september 2016”.

Met in deze update:

  • 7 gouden tips voor succesvol CRM.
  • Webcast succesvol CRM.
  • In de rubriek uitgelicht, SuperOffice CRM.
  • Sneak preview, in 2017 breng ik mijn CRM management boek uit!

Lees snel verder!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB | The Best CRM

7 gouden tips voor succesvol CRM

De Customer Centric DNA 2016 Awards laat zien welke bedrijven klantgerichtheid het meest succesvol weten door te voeren. Centraal staan de daadwerkelijke klantervaringen gedurende de totale klantreis, fysiek als digitaal. Ook deze awards laten overduidelijk zien dat het klantgerichte gedrag de sleutel tot succes is. Maar, hoe komen we nu tot succesvol CRM? In deze post: 7 gouden tips voor succesvol CRM, de praktijkontwikkelingen en aanpak.

Post 7 gouden tips voor succesvol CRM>> 

Ontwikkelingen CRM systemen, uitgelicht SuperOffice CRM

Middel en doel, het CRM systeem als onlosmakelijk “middel” voor het “doel”, de CRM strategie. Er zijn veel ontwikkelingen op het vlak van klantgericht ondernemen. Ook CRM systemen hebben in de afgelopen jaren grote ontwikkelingen doorgemaakt: op het vlak van de user interface, connectiviteit, mobiliteit en social media. Wat zijn de ontwikkelingen van SuperOffice CRM?

In deze CRM uitgelicht: Post SuperOffice CRM, less or more>>

Eerdere CRM updates: Oracle CRM>>, Microsoft Dynamics CRM>> en  SugarCRM versie 7>>.

Archie CRM en SalesForce volgen in een volgende update.

Webcast succesvol CRM

Gebaseerd op mijn ervaringen met internationale als nationale CRM projecten neem ik je in deze webcast (duur 6 minuten) mee met de stappen om tot succesvol CRM te komen. Wat is de crux, waar te beginnen en wat zijn de vervolgstappen.

Webcast succesvol CRM>>

Sneak preview CRM management boek

Aan het einde van 2017 breng ik mijn CRM management boek uit! Deze gaat in op klantgericht ondernemen in de nieuwe economie. Het geeft mijn visie op de toekomst weer en zal gelardeerd worden met praktijkervaringen afgewisseld met bedrijfskundige modellen.

Welke onderwerpen mogen niet ontbreken, zelf een bijdrage leveren? Laat het mij weten! Via WA, email, chat of een belletje. Ik kijk uit naar je reactie! 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?