The Best CRM Update november 2017

Geachte lezer,

Het jaar is weer voorbij gevlogen! De laatste CRM update van dit jaar. Met in deze update:

  • Is uw organisatie klaar voor de nieuwe privacy wetgeving?
  • In de rubriek Uitgelicht, Teamleader CRM.
  • Met Omnichannel CRM succesvol ondernemen.

Alvast fijne feestdagen!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Is uw organisatie klaar voor de nieuwe privacy wetgeving?  

Veel organisaties maken gebruik van email marketing. In de combinatie met CRM een effectieve & efficiënte manier om te verbinden met relaties. Aan email marketing zijn sinds lange strijd strikte regels verbonden op het gebied van privacy wetgeving. Deze wetgeving wordt per 25 mei 2018 flink aangescherpt, dan treedt namelijk de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) in werking. Is uw organisatie er klaar voor?

Post, is uw organisatie klaar voor de nieuwe privacy wetgeving?>> 

Uitgelicht Teamleader CRM

Middel en doel, het CRM systeem als onlosmakelijk “middel” voor het “doel”, de CRM strategie. In deze uitgelicht, Teamleader CRM. Wat is de propositie? Wanneer in te zetten?

Post Teamleader CRM>>

Eerdere CRM updates: ZohoCRM>>BPM Online CRM>>ArchieCRM>>,  SuperOffice CRM>>, Oracle CRM>>Microsoft Dynamics CRM>> (update met  het 365 licentiemodel) en SugarCRM versie 7>>.

SalesForce volgt in een volgende update.

Met Omnichannel CRM succesvol ondernemen.

Een excelente klantbelevenis is de sleutel voor succesvol ondernemen. Het fundament, het bieden van een optimale service ongeacht het gekozen kanaal. Met Omnichannel CRM worden alle kanalen – online en offline – met elkaar samengebracht en geïntegreerd om elkaar aan te vullen en te versterken voor een excellente klantbelevenis.

Post, met Omnichannel CRM succesvol ondernemen>>


*** Meer weten over CRM en klantgericht ondernemen? ***

 Whitepaper succesvol CRM>> 

Meer weten?

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?