The Best CRM Update: CRM & Sales automation | CRM & Marketing automation | CRM & meten is weten | Mei 2014

 

The Best CRM Update mei 2014

Beste lezer,Sales automation & marketing automation zijn de belangrijkste onderdelen van een CRM oplossing. Wat is het, hoe passen we dit toe? Wat zijn de laatste ontwikkelingen? Hoe vertalen we dit concreet in een CRM oplossing?

Waar staan we als onderneming met klantgestuurd ondernemen? Zijn er aandachtspunten en zo ja, op welke vlakken? Maar, hoe meten we dan klanttevredenheid? Meten is weten!

Dit zijn enkele onderwerpen van deze update. Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

Deze CRM update verschijnt vier keer per jaar.

Nieuwsbrief automatisch ontvangen:

Inschrijven nieuwsbrief>> 

CRM & Sales Automation.Wat is een verkoopproces, welke salesmethodieken zijn er. Hoe vertalen we dit in CRM? Lees snel verder, praktische voorbeelden met SugarCRM & Microsoft Dynamics CRM: Post CRM en Salesmethoden & verkoopproces>>
CRM & Marketing Automation.Wat zijn de laatste ontwikkelingen met CRM & Marketing Automation. Wat is de Marketing Automation strategie van SugarCRM, Microsoft Dynamics CRM en de andere grote CRM vendors? Post de laatste ontwikkelingen met CRM & Marketing Automation en de strategie van CRM vendors>>
CRM & Radar. Gratis online scan voor CRM & klantgestuurd ondernemen.De invoering van CRM als waardestrategie is geen eenvoudige opgave. Doe de gratis, integrale, online CRM scan om te bepalen of en welke aandachtspunten er zijn. Gratis integrale online CRM Scan>>. Een stap terug, is een CRM oplossing wat voor mijn onderneming? Post CRM oplossing, wat brengt het en voor wie>>
CRM & meten is weten! Moderne CRM systemen als SugarCRM, Microsoft Dynamics CRM, SalesForce evolueren van klant informatiesystemen tot klant kennismanagement systemen. We “voeden” vandaag de dag CRM systemen niet alleen met interne, maar ook met externe informatie als social media / big data. Post CRM en meten is weten>> 
CRM Academy, investeer in CRM kennis!Nieuw, een kort & krachtig CRM opleidingsprogramma. Met een tijdsinvestering van slechts 4 dagdelen volledig geïnformeerd zijn over CRM & klantgestuurd ondernemen en de laatste ontwikkelingen hierin. Meer informatie kort & krachtig CRM opleidingsprogramma>>

In een dag kennis opdoen met de laatste CRM ontwikkelingen en kennis maken met SugarCRM versie 7 of met Microsoft Dynamics 2013?


Meer weten ?

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?