The Best CRM Update februari 2014

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Update februari 2014

Geacht lezer,

2014, een aantrekkende economie of een nieuwe werkelijkheid? Waar staan we voor en waar kiezen we voor. CRM als waarde strategie om efficiënt & effectief klantgestuurd te ondernemen?In deze update gaan we in op CRM & klantgestuurd ondernemen anno 2014, alle ins en outs over SugarCRM versie 7, CRM Academy met nieuwe business gedreven CRM trainingen voor:

  • SugarCRM versie 7
  • Microsoft Dynamics CRM 2013.

Lees snel verder en veel Inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Deze nieuwsbrief verschijnt vier keer per jaar. Aanmelden voor deze nieuwsbrief?Klik hier
Trends Klantgestuurd ondernemen & CRM 2014. 2014, we leven in een nieuwe (economische) werkelijkheid. Wat zijn de trends & ontwkkelingen met CRM en klantgestuurd ondernemen voor 2014? CRM 2014 >> 
Een CRM oplossing, is dat wat voor mijn onderneming?Meer weten wat een CRM oplossing nu eigenlijk is en of dat wat voor je onderneming is? Lees snel verder! Is een CRM oplossing iets voor mijn onderneming?>>
Meten is weten! Klantloyaliteit meten met de Net Promotor score.Wat is klantwaarde anno 2014, hoe meten we deze? In de post Net Promotor Score>> gaan we in hoe we met de NPS score de klanttevredenheid anno 2014 meten. 
SugarCRM versie 7, de meest innovatieve versie van SugarCRM tot nu toe. SugarCRM versie 7 is de meest innovatieve versie van SugarCRM tot nu toe. De user interface is geheel vernieuwd om met het CRM systeem de klant optimaal centraal te stellen. De user interface wordt beschreven in: Release notes 7.1 met uiteenzetting van de nieuwe user interface >>. Wat zijn de verschillen met de huidige versie, welke visie ligt ten grondslag aan versie 7? Post SugarCRM versie 7>>
CRM Academy, investeer in CRM kennis!De ontwikkelingen gaan hard, bijblijven is een absolute noodzaak. The Best CRM Academy biedt een breed scala aan CRM opleidingen en gerichte CRM workshops. Nieuw. In een dag kennis opdoen met de laatste CRM & Sales ontwikkelingen, kennis maken met SugarCRM versie 7 of met Microsoft Dynamics 2013 plus de vertaalslag maken van de business naar het CRM systeem:

CRM Radar, doe de gratis CRM Quick scan.Benieuwd waar uw onderneming  staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul de Quick scan>> in en ik verwerk deze gratis voor u!

©2009 – 2014. All Rights Reserved | The Best CRM | Dorpsstraat 10A | 3433 CH Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830
  Nieuwsbrief The Best CRM

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?