The Best CRM update december 2018

De vierde CRM update van dit jaar met in de deze update:

  1. Klantgericht ondernemen. Verleden, heden en toekomst.
  2. 10 takeaways van the international customer experience awards 2018.
  3. Categorie uitgelicht CRM en marketing automation platforms. Herfst release Microsoft CRM en SugarCRM.

1. Klantgericht ondernemen. Verleden, heden en toekomst.

1 oktober 2019 bestaat The Best CRM 10 jaar. Ik breng dan mijn eerste CRM management boek uit. De basis voor dit boek wordt gevormd door mijn opgedane CRM ervaringen. In deze post neem ik je in vogelvlucht mee met 25 jaar klantgericht ondernemen. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen met welke context? Blik op de toekomst. Is er sprake van revolutie of evolutie? Wat is de conclusie?

Lees snel verder: post klangericht ondernemen verleden, heden en toekomst>>

2. The International Customer Experience Awards 2018, 10 takeaways.

Dit jaar heeft The International Customer Experience Awards Nederland aan gedaan. The Best CRM mocht onderdeel van de jury zijn. De ingebrachte cases vormen de crème de la crème op het gebied van excellente klantbelevenis. Wat zijn de takeaways?

Lees snel verder: post 10 takeaways van the international customer experience awards>>

3. Categorie uitgelicht CRM en marketing automation platforms.

In de categorie uitgelicht, de herfstrelease van een aantal aanbieders van CRM systemen:

Eerdere CRM uitgelicht:

Eerdere marketing automation uitgelicht:

Meer weten:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Nog geen reacties.

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?