The Best CRM update: CRM in one day, 5 jaar The Best CRM

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM® Update september 2014

Geachte lezer,Noteer vast in je agenda, donderdag 18 september CRM in one day. Meer informatie in deze update.The Best CRM® is dit jaar 5 jaar geworden, samenvatting van 5 jaar CRM.Lang gezocht, maar gevonden: een fraaie CRM systeem integratie, VOIP met SugarCRM.

Dit zijn enkele onderwerpen van deze update. Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

The Best CRM

Colofon. Je ontvangt deze update omdat je hier voor hebt opgegeven dan wel als relatie van The Best CRM of AdSystems met de samenwerking:

Reclamebureau CRM

Afmelden? Met de link onderin deze mail kun je je afmelden.

Webversie

CRM in one day 18 september 2014.In één studiedag bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom donderdag 18 september 2014 naar de studiedag Klantgericht Management & CRM. CRM in one day>>
5 jaar The Best CRM.5 jaar The Best CRM met CRM projecten in de profit als non profit sector, nationaal als internationaal. In de afgelopen 5 jaar periode was er sprake van een neergaande economie. Wat waren de effecten op CRM? Wel of niet investeren in CRM? Wat heeft het opgeleverd? 5 jaar The Best CRM>>
Sector CRM Best practises In de serie “CRM best practises”, in deze update CRM voor het onderwijs. Post CRM voor het onderwijs>> 
Integratie Telefonie / VOIP met SugarCRM

Wilt u voordat u de telefoon opneemt in uw scherm zien welk contactpersoon er belt, van welk bedrijf en wat de laatste bel notitie is die u of collega heeft gemaakt? Wilt u niet meer eindeloos zelf telefoonnummers intoetsen maar gebruik maken van een simpele klik-en-bel functie? Dan kan onze partner Bezorgsupport u deze SugarCRM integratie aanbieden. Integratie Telefonie met SugarCRM>>

©2009 – 2014. All Rights Reserved | The Best CRM | Jutphasestraatweg 14 | 3434 BM Nieuwegein | [email protected]l | +3130 8771370 | KvK nr 30268830
  Nieuwsbrief The Best CRM

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?