The Best CRM op RTL Z. Bijdrage themaprogramma CRM en klantgericht ondernemen.

RTL Z doet periodiek onderzoek naar wat er leeft bij ondernemers in Nederland. Uit een recent onderzoek, eind 2014, bleek een topic top of mind te zijn: klantgericht ondernemen anno 2015. RTL Z heeft besloten om hier een uitzending aan te gaan wijden.

The Best CRM is gevraagd om voor deze uitzending een redactionele bijdrage te verzorgen.

Thema uitzending

In deze thema uitzending gaat The Best CRM in op klantgericht ondernemen vandaag de dag, wat vandaag de dag de uitdagingen zijn en welke oplossingen er zijn. Als praktijkcase verteld DPA Academy over haar ervaringen met The Best CRM.

Klantgericht ondernemen vandaag de dag?

De klant is vandaag de dag bijzonder mondig en kritisch. Als resultante: de klant verwachting is hoog. Een verwachting die verder gaat dan alleen tevreden zijn met de gevraagde dienstverlening of het gevraagde product. (Hoge) verwachtingen op het vlak van flexibiliteit, kwaliteit en het bieden van echte oplossingen. Wordt deze verwachting niet waargemaakt, dan stroomt de klant weer uit. Gevolgen: torenhoge acquisitiekosten, geen herhalingsomzetten en geen bijdrage aan een positieve reputatie. Post klantverwachting anno 2015=>

RTL Z Ondernemerszaken?

The Best CRM gastsprekerRTL Z ondernemerszaken is een informatief programma voor bedrijven en ondernemers. Periodiek wordt er aandacht besteed aan een specifiek thema. Elk thema wordt redactioneel ondersteund door voorbeelden van de werkvloer, gesprekken met ondernemers en managers en praktijkcases.

Wanneer op de buis?

  • Dinsdag 10-03-2015 11:20 uur RTL Z
  • Woensdag 11-03-2015 13:20 uur RTL Z
  • Donderdag 12-03-2015 15:40 uur RTL Z

Deze informatie delen:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?