The Best CRM management boek, succesvol klantgericht ondernemen.

The Best CRM managementboek klantgericht ondernemen1 oktober 2019 bestaat The Best CRM 10 jaar. Tijd om daar op een bijzondere manier bij stil te staan! Hoe? Met mijn management boek:

Succesvol klantgericht ondernemen Je CRM in lijn met customer experience voor betrokken medewerker en klanten

Succesvol klantgericht ondernemen?

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek – het CRM-systeem – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.

In Succesvol klantgericht ondernemen schets ik de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving. Ik help je om het benodigde leiderschap vorm te geven en aandacht te houden voor de medewerker.

Klantgericht ondernemen is maatwerk. Dat geldt niet alleen voor de benadering van de klant, maar ook voor de interne processen die het mogelijk maken. Met dit boek bepaal je zelf je strategie en stel je je eigen mix van maatregelen samen.

Opzet

Vanuit de theorie én praktijk zie ik dat CRM en customer experience strikt gescheiden werelden zijn, er is geen integrale aanpak. Terwijl je juist een ijzersterke basis creëert voor onderscheidend en succesvol klantgericht ondernemen door delen van CRM en customer experience te verenigen.

Het boek geeft antwoorden op vragen als:
• Wat moet ik doen om klantgericht ondernemen met succes in te voeren?
• De invoering van klantgericht ondernemen is mislukt, wat kan ik doen om het weer vlot te trekken?
• Op welke manier kan ik technologie inzetten om klantgericht te ondernemen?

De opzet is praktisch en gelardeerd met cases, checklist en do’s en don’ts.

Onderwerpen op hoofdlijnen

Fasterclass en masterclass

Met het boek als leidraad heb ik een fasterclass en masterclass succesvol klantgericht ondernemen ontwikkeld. De fasterclass is op basis van open inschrijving en de masterclass is op basis van incompany.

Doelgroep

Eigenaar, manager, customer experience / CRM professional en student. Voor de eigenaar, manager een leidraad om klantgericht ondernemen succesvol in te voeren. Voor de CRM / customer experience professional een integraal handboek. Voor de student een naslagwerk in het vakgebied.

Meer weten, bestellen?

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?