The Best CRM Extra Update oktober 2012

 

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Extra Update 

Geachte lezer,We hebben zoveel nieuws te melden dat er een extra Update is uitgekomen! In deze extra editie: gratis “Tom Tom voor sales”, App om slimmer te verkopen. Gratis CRM Quick Scan. CRM Workshops & interessante blogs ter inspiratie voor de plannen van 2013. Cloud computing voor klein zakelijke dienstverleners.

Lees snel verder en Veel Inspiratie!

Edwin Best

Extra Update, Oktober 2012

Interactieve Workshop “Klantgericht ondernemen & CRM”, 16 november 2012Ook in 2013 is Klantgericht Ondernemen & Klantbehoud key. In een dag inzicht in hoe CRM & Klantgericht Ondernemen in uw onderneming bijdraagt aan betere bedrijfsresultaten en een efficiëntere bedrijfsvoering? Schrijf u nu in voor deze workshop! Inschrijven & meer informatie workshop 16 november 2012>>

 

“Tom Tom voor Sales”. Slimmer verkopen met opportunity tracker AppBPI-Group heeft een opportunity tracker tool>> ontwikkeld om Slimmer te verkopen. Als verkoopmethode de “Theory of constraints” en de App is geïntegreerd met SugarCRM>> Maak nu gratis gebruik van deze App gedurende de pilot periode.

 

Cloud computing? Focus op de business!SugarCRM is een cloud oplossing. Waarom zou u dat ook niet voor uw bestaande werkplekken realiseren? Focus op de core business! Lees het artikel>> van business partner Manetti IT of vraag gelijk via [email protected] een demo account aan om zo zelf de voordelen van online werken te ervaren.

 

Gewenst gedrag krijgen: de laatste horde in de CRM-implementatie. Post van gastblogger Joost Kerkhofs.”Succesvolle invoering van CRM op basis Organizational Behavior Management>> (OBM). Kennis maken met OBM? Schrijf je nu in voor de workshop op 18 januari 2013 “Klantbehoud en Efficiënt ondernemen”: Agenda met meer info>>

 

Bent U klaar voor 2013? Doe de gratis CRM Quick scanBenieuwd waar uw onderneming staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul de Quick scan>> in en we verwerken deze gratis voor u! Zie ook de post “Ondernemen in 2013. Investeer nu in klantbehoud en efficientie>>”

 

Agenda voor alle CRM workshops & opleidingen als de Bachelor CRM leergang. 
©2009 – 2012. All Rights Reserved | The Best CRM | Stijn Streuvelshove 31 | 3437 BC Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830
  Nieuwsbrief The Best CRM

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?