The Best CRM als een van de sprekers op het MKB ondernemers congres op 6 maart

Het MKB Ondernemerscongres van 6 maart 2014

Verbeelding brengt je verder, als ondernemer maar ook als congresdeelnemer. Want uw verbeelding bepaalt uw route, bestemming en voertuig. Laat voorrekenen of uw businessplan haalbaar is, word op ideeën gebracht voor innovaties, ga op zoek naar nieuwe klanten of naar businesspartners. Of laat u ontspannen meevoeren op de ‘flow’ van de dag, onderweg nippend van de kelken van kennis die je worden aangereikt.

Jort Kelder zet de eerste stappen om 14.30 uur. Want ‘zelfs een mars van duizend mijl begint met de eerste stap’ zegt Lao Tse. Daarna kunt u een keuze maken uit vele en zeer diverse break-out sessies. Meer dan 39 sprekers en 18 workshopgevers delen graag hun kennis en ervaringen over leiderschap, financiering, middelen, online, zeker weten, future/innovatie, creatie, internationaal zaken doen en marketing.

Kom, doe mee, inspireer en ga op reis!

Interactieve CRM Workshop “CRM als opbrengst gerichte klantstrategie?”

In samenwerking met de Hogeschool Utrecht is er inspirerend programma over Commercieel leiderschap & CRM opgesteld:

Tussen 17:00 en 18:00 verzorgen Rene Susan en Gerlach Vetlhoven een inleidende sessie over commercieel leiderschap.

Dan tussen 18:00 en 18:30 als sessies:

  • Commerciële SMART Doelstellingen
  • Commercieel leiderschap op basis van Plan, Do, Check en Act
  • Hoe kom je vanuit je strategie tot een effectief en efficiënt salesproces?

Workshop “Hoe kom je vanuit je strategie tot een effectief en efficiënt salesproces?”

In deze workshop gaan we aan de slag met de noodzakelijke stappen om tot een goed ingericht klantproces te komen. Marketingstrategie, klantwaarde en proces  dient op elkaar aan te sluiten en ondersteund te worden met informatie. Hoe doe je dat?

Als inleiding staan we kort stil bij de belangrijkst CRM ontwikkelingen voor 2014 en dan volgt het interactieve gedeelte.

Wanneer en waar, het MKB Ondernemerscongres van 6 maart om 18:00 uur zaal 1.42

Delen van deze informatie:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?