Telefonie en SugarCRM integratie

Wilt u voordat u de telefoon opneemt in uw scherm zien welk contactpersoon er belt, van welk bedrijf en wat de laatste bel notitie is die u of collega heeft gemaakt? Wilt u niet meer eindeloos zelf telefoonnummers intoetsen maar gebruik maken van een simpele klik-en-bel functie? Of wilt u met het invoeren van de bel notitie meteen een (opvolg)taak voor uzelf aanmaken of een collega uw belnotitie mailen? Dan kan onze partner Bezorgsupport u deze SugarCRM integratie aanbieden.

Plug in Callineze

Bezorgsupport werkt met de plug-in Callinize. Deze is specifiek ontwikkeld voor de integratie van uw SugarCRM oplossing met uw ingaande en uitgaande VoIP telefonie verkeer. Ongeacht of SugarCRM nu als SaaS dienst (on demand) of on premise wordt afgenomen.

Informatie pop-up

Door de koppeling met SugarCRM worden alle telefoonnummers die in SugarCRM zijn opgeslagen herkend en wordt de bekende informatie tijdens een telefoongesprek weergegeven in een pop-up van uw internet browser. In deze pop-up kunt u de volgende informatie terug vinden:

  • Naam contactpersoon.
  • Account naam.
  • Telefoonnummer.
  • Duur van het gesprek.
  • Laatste belnotitie, u kunt hier in terug gaan om de voorgaande belnotitie(s) te bekijken.
  • Notitie veld voor uw eigen belnotitie.
  • Optie om een taak als een opvolgactiviteit voor uzelf aan te maken.
  • Optie om de belnotitie te mailen naar een collega.
  • Optie om contactpersoon aan te maken indien deze onbekend zijn in uw SugarCRM systeem.

Systeem vereisten zoals ondersteund door Bezorgsupport

  • Een Asterisk VoIP telefooncentrale.
  • Gebruik van Chrome als Internet browser.
  • SugarCRM in een tabblad open laten staan.

Meer weten?

Bent u geïnteresseerd in deze koppeling of twijfelt u over de werking van de integratie met uw huidige telefooncentrale? Wilt U meer weten over SugarCRM?

Bezorgsupport

Erik Luijkx | 088-7777 900 | [email protected] | www.bezorgsupport.nl

The Best CRM

Edwin Best | 030 – 877 1370 | [email protected] | www.thebestcrm.nl

Deze informatie delen:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?