CRM all in One. SugarCRM Excellent

The Best CRM SugarCRM Excellent voor complexere omgevingen

CRM all in one. Een CRM Strategie & CRM Systeem gaan hand in hand met als doel een effectieve & efficiënte bedrijfsvoering. De CRM Strategie richt zich op het concreet vertalen van organisatiedoelen naar de wijze van effectief & efficiënt klantgestuurd ondernemen. Het CRM Systeem ondersteunt een onderneming bij klantgericht ondernemen en het vervatten van de klantprocessen in een klantmanagement Systeem. 

Voor organisaties met complexe(re) klantprocessen & meerdere managementlagen biedt The Best CRM “SugarCRM Excellent” met als klantmanagement CRM systeem SugarCRM. 

Voor een succesvolle en gedragen invoering van CRM & SugarCRM biedt SugarCRM Excellent een invoering  op basis van een uitgebreide procesanalyse en Organizational Behavior Management.

De baten van CRM

Een doeltreffend CRM draagt bij aan het succes van uw onderneming. De baten van CRM en SugarCRM systeem verschillen per organisatie. Bovendien kunnen de behoeftes anders zijn. Enkele voordelen van een goed werkend CRM:

  • Efficiënter & professioneler werken
  • Grip op de business
  • Slim ingerichte en geoptimaliseerde verkoop, marketing en service processen
  • Snel inzicht in en overal toegang tot klant- en projectdossiers
  • Klantgericht ondernemen
  • New Business
  • Klantbehoud en Proactieve klantbenadering
  • HRM tool
  • Verbetering samenwerking intern
  • Ontsluiten van (klant)informatie

Aanpak SugarCRM Excellent

In een traject met meerdere sessies met alle CRM betrokkenen kijkt The Best CRM integraal naar de volgende aandachtsgebieden:

  1. CRM Strategie.
    1. Afhankelijk van uw specifieke situatie: Doelstellingen als efficiency en Klantgericht ondernemen. Het doorvoeren van de klantwaarden. Bepaling klantsegmenten, de dienst marktcombinaties en het klantbedieningsconcept.
  2. (Klant) Processen.
    1. Bepaling (klant)processen in de gewenste situatie met een GAP analyse voor de huidige situatie.
  3. (Klant) Informatiesystemen.
    1. Welke informatie is er benodigd. In welke systemen komt deze informatie al voor en welke systemen zijn leidend. Met welke systemen als PC’s, Smartphone’s en tablets wordt er gewerkt?
  4. Huidige verandercapaciteit van de organisatie
  5. Plan van aanpak en roadmap voor de invoering

Hiertoe worden meerdere deskundigen – met een eigen specialisatie – ingezet bij de invoering van CRM & SugarCRM. Specialisten op het vlak van CRM & Strategie, CRM & Processen, CRM & Organisatieontwikkeling, CRM & Klantgericht ondernemen en CRM & SugarCRM.

Kenmerken

De kenmerken van dit CRM traject op een rij:

  • Aandacht voor de onderneming als geheel, zowel in termen van de gewenste resultaten als het bijbehorende gewenste gedrag
  • Afhankelijk van de gewenste & huidige situatie de mogelijkheid voor een totaal traject of delen van het traject.
  • Bepaling CRM strategie & CRM processen met een concreet stappenplan gedragen door gebruikers
  • Gedragsanalyse & vaststelling benodigde gedragsveranderingen om een succesvolle implementatie mogelijk te maken
  • Invoering van CRM & SugarCRM op basis van Organizational Behavior Management.
  • Integraal advies van verschillende deskundigen
  • Interactieve sessies met de CRM gebruikers als met het  management

Voor SugarCRM Excellent wordt als CRM systeem SugarCRM ingezet. SugarCRM informatie & prijzen>>.

Meer informatie?

SugarCRM Excellent is altijd op basis van maatwerk. Op basis van een gratis intake workshop wordt uw CRM situatie besproken en op basis hiervan wordt de aanpak en de investering voor de invoering vastgesteld.

Nog geen reacties.

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?