Best practice, CRM all in one voor reclame, communicatie en tekstschrijverbureaus

All in one Reclamebureau CRM van The Best CRM

Best practise reclamebureau CRM. CRM all in one specifiek ontwikkeld & afgestemd op reclame-, communicatie- bureaus en tekstschrijvers.

De best practise “Reclamebureau CRM” is ontwikkeld in nauwe samenwerking met AdSystems Reclame, haar gebruikersvereninging en een vijftal pilot bureaus.

Gedreven door de hectiek van de dag hebben veel bureaus de behoefte aan een pragmatische en flexible CRM aanpak: CRM all in one met SugarCRM als CRM systeem. Voor een vaste prijs het gehele traject van bepaling van de CRM behoefte, via procesbeschrijving, tot en met de vertaling met SugarCRM. Als resultaat een operationeel SugarCRM systeem dat volledig is afgestemd op de sales, marketing en service processen van de onderneming.

Reclamebureau en projectmatig werken

Hét kenmerk van de bureauwereld is de projectmatige werkwijze. SugarCRM voor reclamebureaus is hier geheel voor ingericht. Reclamebureau CRM voorziet in een koppeling met AdSystems Reclame. AdSystems Reclame heeft zich volledig toegelegd op de reclamebranche en biedt oplossingen voor de “achterkant”, de financiële administratie, traffic, urenregistratie en orders / projecten. AdSystems is eveneens  ingericht op projectmatig werken en beide systemen zijn treffend gekoppeld voor een geïntegreerde totaaloplossing.

Flyer Reclamebureau CRM (Gratis PDF Reader)

Reclamebureau CRM wordt aangeboden voor een vaste, vriendelijke investering en draagt bij aan het succes van uw bureau: de baten van de inzet van Reclamebureau CRM verschillen per bureau. Bovendien kunnen de behoeftes anders zijn.

  • Efficiënter & professioneler werken.
  • Betere samenwerking, intern en extern.
  • Snel inzicht in en overal toegang tot klant- en projectdossiers.
  • Klantbehoud.
  • Proactieve klantbenadering
  • Op een plek mutaties bijhouden en projecten aan te maken (integratie met AdSystems.)
  • Grip op de business, rust en overzicht.
  • New Business.
  • Ontsluiten van (klant)informatie.

Investering?

The Best CRM zorgt ervoor dat SugarCRM volledig op maat wordt afgestemd op uw bureau situatie; Alleen functionaliteiten die nodig zijn worden ingezet en op maat gemaakt. Hierbinnen verkrijgen de verschillende gebruikers(groepen), afhankelijk van de werkzaamheden, hun eigen CRM met alleen die functionaliteiten & processen welke nodig zijn voor het verrichten van de werkzaamheden. Zo zal bijvoorbeeld voor een trafficmedewerker de forecast module niet relevant zijn maar de planning en activiteiten weer wel.We bieden de volgende implementatie arrangementen.

Arrangement 1. Implementatie SugarCRM voor bureaus vanaf 5 mensen met minimaal 4 en maximaal 15 gebruikers

  • Kick off meeting en formeren werkgroep
  • 2 dagdelen met de werkgroep interactieve bepaling CRM en opzet & inrichting SugarCRM
  • 4 dagdelen detail inrichting
  • 1 dagdeel bespreking ingerichte systeem met de werkgroep en fine tuning
  • 1 dagdeel training in het ingerichte systeem met alle gebruikers
  • 1 dagdeel optimalisatie

Eenmalige investering implementatie € 5.000,= exclusief BTW. 

Arrangement 2. Implementatie SugarCRM voor bureaus vanaf 15 gebruikers

Voor grotere en complexere omgevingen bieden wij Reclamebureau Excellent. Een vast onderdeel hiervan is een procesnalyse en een invoering op basis van Organizational Behavior Management. Op een basis van een gratis intake gesprek bespreken we graag uw wensen en eisen.

Prijzen en informatie SugarCRM abonnement, AdSystems en nazorg

Naast de eenmalige investering voor de invoering zijn er de kosten voor SugarCRM en de koppeling met AdSystens.

  • AdSystems? Maakt U gebruik van AdSystems dan komt hier nog bij de eenmalige kosten voor de koppeling AdSystems ⇔ SugarCRM ad € 750,= en variabel het serviceabonnement voor de koppeling ad € 95,= per jaar. Genoemde bedragen zijn exclusief BTW en mits U lid bent van de gebruikersvereniging.
  • Nazorg en services? Hiertoe bieden we een CRM Strippenkaart. Op het moment dat SugarCRM is opgeleverd is het zaak om het systeem succesvol te blijven ontwikkelen en inzetten. Meer informatie over de CRM Strippenkaart>>

SuiteCRM?

Voor een bedrijfskritische omgeving wordt SugarCRM professional editie geadviseerd. Een professionele, state of the art, cloud based CRM oplossing. Echter, vanuit de praktijk gezien zijn er buro’s die gewoon een goed CRM systeem zoeken met voldoende functionele (groei)mogelijkheden. Niet onbelangrijk, een gratis te downloaden tool: Suitecrm.com. Suitecrm voor best practise reclameburo CRM>>

Meer Informatie?

  • Deze Informatie delen:
Nog geen reacties.

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?