CRM all in one met SugarCRM of Zoho CRM

Het centrale thema met CRM is de kanteling van product gericht naar klant / markt gericht. Echter, binnen sectoren spelen er specifieke ontwikkelingen waarop met CRM te anticiperen is. Klik op een van de menu items “CRM voor uw sector” van het menu.

Staat uw sector er niet bij? Neem dan contact met mij op.

Sectoroplossingen

Een CRM Strategie & CRM Systeem gaan hand in hand met als doel een klantgerichte bedrijfsvoering. De CRM Strategie richt zich op het concreet vertalen van organisatiedoelen naar de wijze van effectief & efficiënt klantgestuurd ondernemen. Het CRM Systeem ondersteunt een onderneming hierbij met het vervatten van de klant processen in een centraal klantmanagement & kennis systeem. 

The Best CRM All in one, snel resultaat.

De koninklijke weg om een CRM systeem te implementeren, start bij een CRM pakketselectie om hiermee het ideale CRM systeem te selecteren. De Koninklijke weg is zeker niet de enige weg: niet altijd hebben bedrijven of instellingen de tijd voor een uitgebreid pakketselectie traject. Gedreven door de snelle ontwikkelingen & veranderingen hebben veel bedrijven als behoefte een pragmatische en flexibele CRM aanpak:

CRM all in one”, CRM totaaloplossing met advies en de concrete vertaling met een professioneel CRM systeem. Korte doorlooptijd, snel resultaat. Binnen een maand een operationeel CRM systeem dat is afgestemd op uw specifieke situatie.

Voor een vaste prijs het gehele traject van CRM strategie, via werk & procesbeschrijving tot en met de concrete vertaling met een professioneel CRM systeem.

All in one, op basis van een professioneel CRM systeem: SugarCRM of Zoho CRM.

De all in one oplossingen gaan in de basis uit van SugarCRM: het meest flexibele professionele CRM systeem wat er momenteel te koop is. Dankzij de zeer hoge mate van flexibiliteit kan het systeem, op basis van de standaard functionaliteiten, vergaand op maat worden ingericht. Ook Zoho CRM kan worden ingezet. Zoho CRM is vergeleken met SugarCRM minder flexibel, maar weer aantrekkelijker geprijsd. Zoho CRM is minder sterk op het CRM vlak, maar biedt daarentegen een complete cloud business suite. Voor, specifieke, (backoffice) processen kan Zoho CRM een uitkomst zijn.

Afhankelijk van uw budget, CRM wensen en eisen wordt bekeken welk van de twee CRM systemen het beste bij uw situatie past.

Aanpak en investering.

Wij adviseren en richten SugarCRM of Zoho CRM geheel op maat in naar gelang uw bedrijfsvoering en wensen & eisen. We bieden hiertoe de volgende best practices:

SugarCRM voor klein zakelijke dienstverleners

CRM all in one voor (klein) zakelijke dienstverleners

Lees meer>> 

SugarCRM voor Reclamebureaus

CRM all in one voor reclame- en communicatie bureaus

Lees meer>>

SugarCRM Excellent voor complexere omgevingen

CRM all in one  excellent voor complexere omgevingen

Lees meer>>

CRM voor non profit

CRM all in one voor non profit organisaties

Lees meer>> 

 CRM voor Trainingsbureaus

CRM all in one voor trainingsbureaus & aanbieders van beroepsopleidingen

Lees meer>>

SugarCRM trainingen & opleidingen

CRM trainingen

Lees meer>>

Meer informatie:

  • Deze informatie delen:

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?