Opleiding succesvol klantgericht ondernemen op basis van incompany (masterclass) of open inschrijving (fasterclass)?

The Best CRM verzorgt opleidingen en trainingen op basis van open inschrijving (fasterclass succesvol klantgericht ondernemen) en op basis van incompany (masterclass succesvol klantgericht ondernemen). Waarvoor te kiezen? In deze blog alles op een rijtje.

Voordelen masterclass klantgericht ondernemen op basis van incompany:

  • lagere kosten per deelnemer vanaf een groep met 9 deelnemers
  • tijd en locatie volgens wensen van de klant, geen reistijd: de trainer komt naar je toe
  • de inhoud wordt afgestemd op de specifieke bedrijfssituatie, de vertaling naar de praktijk kan gemakkelijker gemaakt worden
  • je bepaalt gezamenlijk de strategie voor klantgericht ondernemen voor je eigen onderneming
  • het programma is gericht op een duurzame organisatie ontwikkeling
  • samen leren breekt organisatiesilo’s af en bevordert de samenwering
  • alles kan besproken worden zonder dat de concurrent meeluistert

Voordelen fasterclass klantgericht ondernemen op basis van open inschrijving

  • lagere kosten per deelnemer tot groepen van 8 deelnemers
  • inschrijving is mogelijk vanaf 1 deelnemer (of de inschrijving van kleinere teams)
  • netwerken, je legt contacten met andere CRM en customer experience deelnemers
  • je leert van de praktijkverhalen van deelnemers uit andere organisaties
  • ideaal als niet iedereen tegelijkertijd gemist kan worden
  • je hoort heel veel ideeën die je naar de eigen organisatie kan vertalen
  • je bent er echt even helemaal uit en dat zorgt voor een frisse wind

Meer weten?

Hopelijk kan je aan de hand van deze voordelen een betere keuze maken! Heb je aanvullingen op deze lijst? Zijn er nog vragen, wil je meer weten?

Ik hoor het graag!

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Nog geen reacties.

Geef een reactie

Chat

Waar kan ik u mee helpen?