I am in Love with my customers. The Best CRM Update september 2012

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Update. Thema I am in Love with my Customers. 

Geachte lezer,De zomermaanden zijn (bijna) voorbij, de periode om afstand te nemen ligt achter ons. Met nog een kleine vier maanden te gaan tijd voor de “eindejaarssprint”.  Ik heb de zomerperiode gebruikt om mijn huisstijl & website te herzien, bij deze het resultaat!Als thema van deze Update “I am in Love with my Customers”

Veel Inspiratie! 

Edwin Best

September 2012

Deze Update verschijnt 2-keer per jaar.

Inschrijven voor deze nieuwsbrief kan via het menu “nieuwsbrief”

 I am in Love with my customers!Vrij vertaald om je klanten geven, met toewijding voor je klanten werken: Klantgericht Ondernemen! Welke ontwikkelingen zie ik in de markt met CRM & KlantGericht Ondernemen in deze – turbulente – tijden. Are we still in love?Post I am in love with my customers >>
Goede medewerkerbetrokkenheid, goede bedrijfsresltaten! Klantwaarde 2012Een bureau bestaat uit medewerkers, deze bepalen de klantbelevenis en daarmee het bedrijfsresultaat. Hoe beter medewerkes betrokken & bevlogen zijn, hoe beter de bedrijfsresultaten! Dit is eveneens van toepassing voor klantbetrokkenheid. Door nu op beide te sturen, zowel op medewerker- als klant- betrokkenheid, zelfs een significante verbetering van het resultaat!Post klantwoorde anno 2012>>
SugarCRM wederom gerankt als CRM leiderEen professioneel CRM systeem & klantgericht ondernemen gaan hand in hand. Met veel enthousiasme adviseer & implementeer ik hiertoe “Reclamebureau CRM” op basis van SugarCRM bij de bureaus. Ook het onderzoeksbureau Forrester is enthousiast, SugarCRM is wederom gerankt als CRM marktleider.!Klik hier voor de download van dit onderzoek>>
Klantgericht ondernemen en Organisatie OntwikkelingDe combinatie van slimme klant – gerichte -processen en het “klantgedrag” van een bureau zijn bepalend voor de klantbelevenis. We krijgen veel vragen over, gedegen, training- en opleidingsprogramma’s op het vlak van CRM & Klantgericht Ondernemen: hiertoe is de Bachelor CRM leergang, CRM in 100 dagen en workshop Klantgericht Ondernemen ontwikkeld. Klik hier voor meer informatie over onze CRM trainingen en opleidingen>>

©2009 – 2012. All Rights Reserved | The Best CRM | Stijn Streuvelshove 31 | 3437 BC Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830
  Nieuwsbrief The Best CRM

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?