Masterclass succesvol klantgericht ondernemen

Wil je samen met je team een succes maken van de invoering van klantgericht ondernemen? Wil je een toekomstgerichte slag maken met je organisatie? Wil je je team meenemen met de laatste stand van zaken met CRM en customer experience? Volg dan de masterclass succesvol klantgericht ondernemen.

Deze masterclass wordt verzorgd door Edwin Best, CRM en customer experience expert. Zijn boek, succesvol klantgericht ondernemen, vormt de leidraad voor de masterclass en is inbegrepen in de prijs van de masterclass. De masterclass is op basis van incompany, voor een opleiding klantgericht ondernemen op basis van open inschrijving is er de fasterclass>>.

Succesvol klantgericht ondernemen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek - het CRM-systeem - vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.

In deze masterclass succesvol klantgericht ondernemen worden de stappen uiteengezet die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbeleving. Deze stappen worden, interactief, concreet vorm gegeven.  Deze opleiding is dan ook interessant voor bedrijven die de ambitie hebben om – met een gezamenlijke inspanning – hun klanten centraal te stellen. Dit kan gelden voor zowel profit als non-profit bedrijven.

Het programma is bedoeld voor teams of medewerkers van verschillende afdelingen binnen één bedrijf. De deelnemers hebben bij voorkeur veel klantcontact. Ze zijn bijvoorbeeld werkzaam bij verkoop, marketing, service of een klant contact center.

Aanpak

Vanuit deze masterclass bepaal je de strategie voor klantgericht ondernemen en voer je deze in. Je stelt je eigen mix van maatregelen samen.

Het programma is gericht op een duurzame organisatie ontwikkeling, door de ontwikkeling van:

  • CRM / customer experience kennis & kunde.
  • Competenties op het vlak van klantgericht ondernemen.
  • Handvatten op het vlak van verandermanagement.
  • Reflectie op gedrag & samenwerking.

bij haar eigen medewerkers krijgen bedrijven zelf de know how en vaardigheden in huis om klantgericht ondernemen doelgericht en succesvol aan te pakken.

Curriculum

Het programma wordt op maat afgestemd gekoppeld aan de gewenste organisatie ontwikkeling. Vaste onderdelen van het programma zijn:

  • Ontwikkelingen klantgericht ondernemen
  • Ontwikkelingen op macro, markt, klant en organisatie niveau. Wat zijn de ontwikkelingen in jouw organisatie?
  • Technologie en CRM
  • De verschillende CRM-strategieën
  • De verschillende customer experience-strategieën
  • Eigen inkleuring van strategieën
  • Ambitiebepaling voor klantgericht ondernemen
  • Een aansprekende businesscase schrijven
  • Een winnende koers uitzetten
  • Liggen we op koers? Meten is weten
  • Je strategie op een A4-tje
  • Klantgericht ondernemen invoeren met Agile
  • Borging in de organisatie
  • Persoonlijk actieplan van de deelnemers

De masterclass bestaat uit 12 sessies van een dagdeel verspreid over 12 maanden. Action learning, iedere sessie is een mix van theorie met de concrete vertaling naar de eigen organisatie. 

Meer informatie

De masterclass is op basis van incompany. Voor individuele trajecten of het volgen van een traject samen met enkele collega's is er de fasterclass succesvol kantgericht ondernemen: Of copy paste de link: https://www.thebestcrm.nl/fasterclass-succesvol-klantgericht-ondernemen/

Investering, € 12.000,= incompany. All in maar exclusief BTW en de kosten voor locatie en catering. Inclusief voorbereiding en nazorg. Gezien het interactieve karakter voor maximaal 12 personen. Met 12 personen slechts € 1.000,= per persoon! De genoemde prijzen zijn exclusief btw. Bedrijven kunnen de kosten van een training of opleiding integraal als zakelijke kosten opvoeren. 

Data en het curriculum in overleg.

Meer weten?

Bel 030-8771370 of mail [email protected] of vul het contactformulier in:

<





Ik heb de Privacyverklaring gelezen en ga akkoord.

Meer informatie

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?