CRM Update juni 2013

 

The Best CRM Update 2012

The Best CRM Update juni 2013

Beste lezer,

De hoogste tijd voor een nieuwe CRM Update! In de afgelopen periode heb ik ondermeer een mooi project>> verzorgd voor een grote overheidsinstelling en een project voor een zakelijke dienstverlener: onderscheidend klant gericht ondernemen op basis van merkwaarden>>.

Ook ben ik verhuisd, nieuw adres:

Dorpsstraat 10A, 3433 CH Nieuwegein.

In het hartje van de oude dorpskern van het fraaie Vreeswijk>>.

Lees snel verder en veel Inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin Best

Edwin J. Best

Update juni 2013

Deze CRM update met ins en outs over CRM en klantgericht ondernemen verschijnt vier keer per jaar.

Inschrijven voor deze nieuwsbrief? Klik hier>>

Ondernemen anno 2013, crisis dwingt tot investeren om te groeien

Een tweetal posts over groeien anno 2013. Groeien 1. Investeren en sociale innovatie>>. Ontwikkelingen, uiteenzetting en gevolgen voor klantgericht ondernemen. Groeien 2. Waarde creatie en radicaal management>> Ontwikkelingen, uiteenzetting en gevolgen voor klantgericht ondernemen.

Efficiënte en effectieve klantgestuurde processen

Processen moeten tegen zo laag mogelijke kosten worden uitgevoerd met tegelijkertijd een maximale klant tevredenheid. Om dit te realiseren zijn er veelal aanpassingen in processen benodigd en verandering in werkwijze. Vaak wordt de cultuur aangegrepen als excuus voor een niet succesvolle invoering. Een tweetal posts: Is jouw procesvoering onbeheersbaar? Deel 1, Cultuur als excuses>> en Deel 2, Typologie van cultuur >>

CRM Radar, doe de gratis CRM Quick scan

Benieuwd waar uw onderneming  staat met Klantgericht Ondernemen & CRM? Vul de Quick scan>> in en we verwerken deze gratis voor u!

SugarCRM Update

SugarCRM versie 7 SugarCRM V7 Preview>> komt eraan! Bestaande klanten die SugarCRM draaien via de Sugar Cloud (On demand) worden na de zomer automatisch overgezet op versie 7. Ook met de huidige versie staan de ontwikkeling niet stil! Release notes 6.7>>, Release notes 6.6>> en release notes 6.5>>

Nieuw. SugarCRM voor Non Profit organisaties.

Nieuw, SugarCRM voor non profit organisaties>>. Op basis van de ervaringen met projecten voor Culturele instellingen en Overheidsinstellingen is SugarCRM voor non profit organisaties ontwikkeld


Agenda voor alle CRM workshops & opleidingen als de Bachelor CRM leergang. 

©2009 – 2013. All Rights Reserved | The Best CRM | Dorpsstraat 10A | 3433 CH Nieuwegein | [email protected]l | +316 39892442 |KvK nr 30268830
Nieuwsbrief The Best CRM

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?