CRM project en advies ervaringen The Best CRM

Edwin Best The Best CRMOnderstaand, in chronologische volgorde, ervaringen van klanten met de samenwerking met The Best CRM.

Samenwerking vanuit:

  • een adviestraject: bepaling CRM strategie, de selectie van een CRM en of marketing automation oplossing.
  • een CRM project, de invoering en doorvoering van een CRM oplossing inclusief de gewenste organisatie ontwikkeling.

2017

CRM & Marketing automation selectietraject

Edwin heeft uitstekend geholpen om voor onze organisatie tot de selectie van een CRM pakket te komen. Edwin heeft zichtbaar een brede kennis en ervaring op CRM gebied. Hij begeleidde ons met een mooie, gestructureerde en pragmatische, aanpak om in beperkte tijd tot een weloverwogen keuze te komen. Marja Eijkman

CRM invoering & organisatie ontwikkeling

Edwin is een ware specialist op het gebied van CRM en CRM-implementaties. Hij begrijpt als geen ander dat invoering van CRM meer behelst dan het aansluiten van een CRM-pakket alleen, maar het geheim juist ligt in de route daarnaartoe. Overtuigen van management en het meenemen/de adoptie van eindgebruikers in het gebruik van het systeem is cruciaal voor een succesvolle implementatie.

The best CRM is erin geslaagd lastige hordes uit de weg te ruimen en op een slimme manier te laveren om het doel te bereiken. Dit ging zeker niet zonder slag of stoot en heeft er mede voor gezorgd dat onze onderneming een belangrijke stap heeft gezet in de richting van een meer klantgerichte organisatie. Daarenboven is Edwin nog een prettige vent om mee samen te werken ook, niet geheel onbelangrijk. Mario Vissers

CRM invoering & organisatie ontwikkeling

Edwin is een persoon die passie heeft voor CRM.  CRM denken, doen en ontwikkelen staat als hoogste op zijn agenda en zo draagt hij dit ook uit. Om binnen dit grote en complexe vakgebied succesvol te kunnen zijn vergt dit nogal wat vaardigheden. En om hier te allen tijde dan als manager, zowel managerial als inhoudelijk in de lead te moeten zijn is iets wat vrijwel niemand kan.

Het gaat er dus als externe deskundige niet om dat je heel veel mee brengt en dit dan probeert toe te passen maar dat je meer kijkt naar de organisatie en de projectteams wat er nodig is en wat er nog ontbreekt.  Wanneer binnen de organisatie en projectteams deze gaten, in competenties en kennis, elke keer weer op de juiste manier worden aangevuld dan kan er een cirkel/vliegwiel ontstaan van samenwerking waarmee vooruitgang en resultaten behaald kunnen worden en kan er dus op een goede en stabiele manier verder aan de organisatie gebouwd worden. Dit heeft Edwin binnen Suiker Unie op zijn eigen, dienende manier, heel goed gedaan en dit was zeker geen makkelijke klus. Suiker Unie is Edwin daar heel erg dankbaar voor. En ik als naaste collega van Edwin heb dit proces van nabij kunnen zien en heb heel veel waardering voor wat Edwin heeft gedaan. Geert Warnier

2016

Vernieuwing CRM omgeving

Onze CRM applicatie was verouderd, en toe aan vervanging. Met de hulp van Edwin Best, hebben we processen opnieuw gedefinieerd en belegd in de organisatie. Er is een vernieuwd systeem met vernieuwde processen in de organisatie opgezet, waarmee we de klant beter kunnen bedienen. Pieter Leijten

CRM & Marketing automation selectietraject

“Voor onze organisatie waren we op zoek naar een CRM-oplossing die past bij de schaal en aard van onze organisatie, en onze kijk op customer service en customer contact. Edwin Best van The Best CRM heeft de selectie begeleid van longlist tot shortlist inclusief de eerste afstemming met leveranciers.

De aanpak van The Best CRM kenmerkt zich door een gedegen kennis van het CRM-veld en een duidelijke visie op customer-service / customer-experience en de waarde van CRM daarbij. The Best CRM werkt gestructureerd, effectief en efficiënt en is zeer klantgericht zonder zijn onafhankelijkheid te verliezen. Het heeft ons uiteindelijk geholpen bij het maken van de juiste keuze in een kort tijdbestek. Wij zijn zeer tevreden met de inzet van The Best CRM.”  Jeroen Kuijlen

 CRM Invoering (Canada)

“It was a pleasure working with you. Your professionalism and your knowledge of the systems are impressive. As we did not have a CRM software or process in place, you help us every step of the way in setting up Accounts, processes and work instructions to help our organization, you always had the answers to our questions and a solution. Your insight and experience helped keep us on track to meet our “go live” timeframe.  I would recommend you and your company to anyone who is interested in this important sales tool. Bill Dos Santos.

CRM Invoering (Noord Amerika)

De samenwerking voor de CRM implementatie in Noord Amerika is zeer goed bevallen. Bedankt voor alle CRM expertise en het uitleggen van de nieuwe CRM werkwijzen. Niels van den Boogert.

2015

CRM invoering en doorvoering

“Het is prettig samenwerken met Edwin. Edwin heeft veel kennis van zaken.” Luuk Rouwhorst

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?