CRM in one day 2014. Ook dit jaar is The Best CRM een van de sponsors.

CRM in one day 2014In één studiedag bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom donderdag 18 september 2014 naar de studiedag Klantgericht Management, CRM & Customer Experience in 1 Day.

CRM in One Day?

Dé jaarlijkse studiedag voor professionals, directeuren, managers, ondernemers en projectmanagers die verantwoordelijk zijn voor CRM, klantstrategie, klantbeleving, sales management en klantcontact of dagelijks via marketing, sales en service werken met en voor klanten. Tijdens deze goed verzorgde studiedag spijkert u uw kennis bij, ontvangt u rapporten met nieuwe interessante inzichten, blijft u op de hoogte van de laatste management- en technologie-ontwikkelingen en leert u van 400 vakgenoten.

Investering

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoren. Deze sponsoren zijn dé toonaangevende softwareleveranciers en dienstverleners in Nederland op het gebied van klantstrategie, CRM, Marketing, Sales en Service. The Best CRM is ook dit jaar een van de sponsoren en is tevens op de expo aanwezig.

Mede dankzij de sponsoren van dit evenement kunt u voor slechts € 189,– (excl. BTW) deelnemen aan deze studiedag. Als baten:

  • een dag inspiratie en kennis.
  • mogelijkheid tot netwerken met vakgenoten.
  • op de hoogte van de laatste innovaties in CRM.
  • een digitale toolkit aan het eind van de dag met cases, onderzoeken, trendrapport en vele andere documenten.
  • gratis lunch, koffie, thee, frisdrank en een afsluitende borrel.

Voor CRM-gerelateerde leveranciers en dienstverleners die geen sponsor zijn geldt een tarief van €695,– (excl. BTW) Bent u lid van Customer Talk, Platform voor Klantgericht Ondernemen, PIM, MOA, of bent u Beeckestijn Alumni en heeft u een kortingscode gekregen? Dan krijgt u met deze 50 euro korting en betaalt u slechts €139,– (excl. BTW).

Locatie & programma

CRM in 1 day 2014 wordt gehouden in het Spant! in Bussum (Dr. A. Kuyperlaan 3 | 1402 SB Bussum.)  Als deelnemer kunt u uw eigen programma samenstellen, zodat u kennis neemt van de management, marketing, sales, service en IT aspecten waarin u geïnteresseerd bent. Er zijn sessies voor zowel starters als experts, voor b2c en b2b, verschillende branchesessies, sessies over implementaties, themasessies op strategisch niveau en sessies over technologie.

Sprekers en meer informatie

Ruim dertig topsprekers uit binnen- en buitenland presenteren hun kennis en kunde op CRM in 1 Day 2014. Onder hen zijn professoren, marktspecialisten, analisten, auteurs en vooral commerciële beslissers uit de praktijk.

Deze informatie delen:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?