CRM in one day 2013. The Best CRM is een van de sponsors

In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom 12 september 2013 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day.

CRM in One Day?

Dé jaarlijkse studiedag voor professionals, managers, ondernemers en projectmanagers die verantwoordelijk zijn voor CRM, klantstrategie, klantbeleving, sales management en klantcontact of dagelijks via marketing, sales en service werken met en voor klanten. Tijdens deze goed verzorgde studiedag spijkert u uw kennis bij, ontvangt u rapporten met nieuwe interessante inzichten, blijft u op de hoogte van de laatste management- en technologie-ontwikkelingen en leert u van 400 vakgenoten.

Investering

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoren. Deze sponsoren zijn dé toonaangevende softwareleveranciers en dienstverleners in Nederland op het gebied van klantstrategie, crm, marketing, sales en service. The Best CRM is een van de sponsoren en is tevens op de expo aanwezig.

Mede dankzij de sponsoren van dit evenement kunt u voor slechts € 179,– (excl. BTW) deelnemen aan deze studiedag. Uiteraard wordt u uitgebreid voorzien van koffie, thee, drankjes, lunch en is er voor u gratis parkeergelegenheid. Als deelnemer maakt u tevens kans op een gratis post hbo of postdoctorale crm-opleiding. Voor CRM-gerelateerde leveranciers en dienstverleners die geen sponsor zijn geldt een tarief van €695,– (excl. BTW) Bent u lid van Customer Talk, Platform voor Klantgericht Ondernemen, PIM, MOA, of bent u Beeckestijn Alumni en heeft u een kortingscode gekregen? Dan krijgt u met deze korting 50 euro korting en betaalt u slechts €129,– (excl. BTW).

Locatie & programma

CRM in 1 day wordt gehouden in Hotel en Congrescentrum De Reehorst, in Ede. Als deelnemer kunt u uw eigen programma samenstellen, zodat u kennis neemt van de management, marketing, sales, service en IT aspecten waarin u geïnteresseerd bent. Er zijn sessies voor zowel starters als experts, voor b2c en b2b, verschillende branchesessies, sessies over implementaties, themasessies op strategisch niveau en sessies over technologie.

Sprekers en meer informatie

Ruim dertig topsprekers uit binnen- en buitenland presenteren hun kennis en kunde op CRM in 1 Day 2013. Onder hen zijn professoren, marktspecialisten, analisten, auteurs en vooral commerciële beslissers uit de praktijk.

Kijk voor een overzicht van de sprekers en meer informatie op Meer informatie over CRM in one day

Deze informatie delen:

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?