CRM & Gedragsontwikkeling

The Best CRM Gedragsontwikkeling

Klantgestuurd ondernemen wordt in de basis gevormd door het “gedrag” van de onderneming. Of de onderneming nu een zakelijke dienstverlener een online retailer, een non profit organisatie is, het – gedrag van het – personeel bepaalt de klantbelevenis.

Uit diverse (wetenschappelijke) onderzoeken blijkt keer op keer dat hoe hoger de klantbelevenis is, hoe hoger het rendement van de onderneming is! Immers, een hoge klantbelevenis leidt tot loyale klanten. En loyale klanten nemen weer meer producten en of diensten af  en acteren als (actieve) ambassadeur dan wel als business partner. De crux van de CRM strategie!

CRM Gedragsontwikkeling

Vanuit de praktijk blijkt dat een duurzame organisatieontwikkeling op het vlak van klantgedrag & klantgericht ondernemen veelal een pittige en complexe uitdaging is wat niet altijd tot het gewenste succes leidt.

Wij helpen U met de realisatie van een betrokken CRM organisatie ontwikkeling. Afhankelijk van uw specifieke situatie wordt er een programma op maat gemaakt: gerichte workshops, strategie bepaling, programma voor een betrokken gedragsontwikkeling.

Aanpak

Organizational Behavior Management methodiek

Om tot een duurzame gedragsontwikkeling te komen werkt The Best CRM samen met specialisten op het vlak gedragsontwikkeling met beproefde methoden als:

Intake

Middels een intake gesprek wordt de uitgangssituatie en de gewenste situatie doorgesproken. Op basis hiervan wordt er voorstel gemaakt met een aanpak op maat.

Meer weten?

  • Neem contact met mij op voor CRM Gedragsontwikkeling  Contactformulier:
  • CRM Strategie? Info:
  • Delen van deze informatie:

 

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?