CRM Coach als sparringpartner

CRM coach als sparringpartnerCRM? Efficient werken en verbetering van het resultaat met klantgericht ondernemen.

We worden gedreven door de waan van de dag. Gelijkertijd moeten we ons als ondernemer continu aanpassen om succesvol te blijven in een snel veranderde wereld: een wereld waarin de klant vandaag de dag bijzonder mondig & kritisch is en – dankzij het Internet – goed geïnformeerd is. Van diensten- en product-gericht denken naar klant- en markt-gericht denken. Een wereld waarin de klant staat, dit vraagt om Klantgericht ondernemen.

Klantgericht ondernemen, organisatieverandering.

Bij klantgericht ondernemen staat de klant centraal. Dit vraagt om een andere wijze van organisatie inrichting en aansturing met de klant als het kloppend hart van de onderneming. De invoering van klantgericht ondernemen is een organisatieverandering:

  • Bepaling CRM visie en strategie en deze met succes doorvoeren.
  • Bepaling klantgerichte en efficiente processen en deze implementeren.
  • Het doorvoeren van de gewenste gedragsontwikkeling.

Invoering CRM Strategie, CRM Coach

De invoering van een CRM strategie is geen sinecure, in veel gevallen een complexe operatie. Is mijn organisatie er klaar voor, welke stappen moet ik nemen?  Hoe richt ik de organisatie in? Op welke wijze realiseer ik een betrokken gedragsontwikkeling? Welke CRM software moet ik aanschaffen?

Een CRM-coaching oplossing kan hier een uitkomst bieden. Een externe, frisse, blik en expertise zonder veel geld uit te geven. Bij CRM Coaching kunt U denken aan CRM Coaching & Reflectie op het vlak van:

  • CRM Strategie en de implementatie.
  • CRM Gedragsontwikkeling.
  • CRM Systeem selectie & invoering.

Informatie:

  • Deze informatie delen:
Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?