Persbericht ‘Succesvol klantgericht ondernemen begint bij het management’

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek – het CRM-systeem – vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de ervaring van de klant net zo goed wordt […]

Read full story

Succesvoller ondernemen dankzij een meertalig CRM

Op 26 september was het de Europese Dag van de Talen. Je zult je nu afvragen: ‘wat heeft dit met CRM te maken’. Eigenlijk heel veel. We begrijpen elkaar namelijk dankzij taal, ook al spreken we niet allemaal dezelfde taal. Diversiteit aan talen doet commerciële mogelijkheden toenemen en verrijkt de werkvloer. Een meertalig CRM zorgt […]

Read full story

Opleiding succesvol klantgericht ondernemen op basis van incompany (masterclass) of open inschrijving (fasterclass)?

The Best CRM verzorgt opleidingen en trainingen op basis van open inschrijving (fasterclass succesvol klantgericht ondernemen) en op basis van incompany (masterclass succesvol klantgericht ondernemen). Waarvoor te kiezen? In deze blog alles op een rijtje. Voordelen masterclass klantgericht ondernemen op basis van incompany: lagere kosten per deelnemer vanaf een groep met 9 deelnemers tijd en […]

Read full story

Nieuwsbrief juli 2019

Beste lezer, De tweede update van 2019 met de volgende onderwerpen: het huwelijk tussen AVG en CRM – hoe gaat het met ze? update SugarCRM, stand van zaken met kunstmatige intelligentie en marketing automation. mijn eigen management boek ‘Succesvol klantgericht ondernemen’, op basis van dit boek heb ik een fasterclass en masterclass succesvol klantgericht ondernemen […]

Read full story

SugarCRM neemt marketing automation speler Salesfusion over.

CRM oplossingen bieden in essentie oplossingen voor het geheel van verkoop automatisering, service automatisering en marketing automatisering. Belangrijke ontwikkelingen zijn de customer journey, kunstmatige intelligentie en marketing automation. Wat zijn de ontwikkelingen van SugarCRM hierin? Maak kennis met Sugar Market, Sugar Sell en Sugar Serve. Customer journey? SugarCRM biedt tegenwoordig de mogelijkheid om de individuele […]

Read full story

SugarCRM en kunstmatige intelligentie

Belangrijke ontwikkelingen met CRM systemen zijn kunstmatige intelligentie en marketing automation. Wat is de strategie van SugarCRM met kunstmatige intelligentie en marketing automation? In deze post beschrijf ik de strategie van SugarCRM op het vlak van kunstmatige intelligentie. In de volgende uitgelicht volgen de ontwikkelingen met marketing automation en kunstmatige intelligentie van andere grote CRM […]

Read full story

Het huwelijk tussen AVG en CRM – Hoe gaat het met ze?

Wie AVG en CRM ziet als twee met elkaar verbonden echtgenoten die komt tot de verrassende conclusie dat zij een uitdagend huwelijk hebben. De een, genaamd CRM, wil zo veel mogelijk alles van iedereen weten. De ander, AVG, geeft aan dat je niet zomaar je neus in andermans zaken mag steken. Betekent dat ‘kibbelen’, of […]

Read full story

Nieuwsbrief april 2019

Geachte lezer, De eerste update van 2019. Als onderwerpen: Klantgericht ondernemen anno 2019, wat zijn de laatste ontwikkelingen. Met je eigen mix van CRM & Customer Experience succesvol klantgericht ondernemen. The International Customer Experience Awards 2019. Mijn eigen management boek “Succesvol klantgericht ondernemen”. Veel inspiratie! Met enthousiaste groet, Edwin J. Best RB The Best CRM […]

Read full story

The International Customer Experience Awards 2019

Ook dit jaar doet The International Customer Experience Awards Nederland aan. The Best CRM is trots dat ze wederom gevraagd is om toe te treden tot de jury! The International Customer Experience Awards is een initiatief wat ik van harte toejuich en ondersteun. Immers, de essentie van klantgericht ondernemen is klanten te binden en boeien door […]

Read full story

Succesvol klantgericht ondernemen met een mix van CRM & Customer Experience

Ontwikkelingen De klant, zowel B2C als B2B, verwacht vandaag de dag een combinatie van een product of dienst mét een (merk)beleving. In veel sectoren zijn goede producten en diensten niet meer onderscheidend, die kan je overal kopen. De klantbeleving wordt steeds vaker hét onderscheidende element in de besluitvorming. Klantbeleving? De economie evolueert via de service-economie […]

Read full story

Chat

Waar kan ik u mee helpen?