Agenda klantgericht ondernemen, CRM en customer experience workshops & opleidingen

2020

In 2019 heb ik mijn management boek uitgebracht:

Succesvol klantgericht ondernemen

Je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers.

Dit boek beschrijft jouw ‘routekaart’ om succesvol klantgericht te ondernemen. De aanpak is integraal met zowel CRM- als customer experience-elementen. De onderdelen van de strategie zijn klanten, medewerkers, bedrijfsstrategie, marketing & merkbelofte, leiderschap, cultuur, processen, structuur, systemen en meten.

Meer informatie: https://www.thebestcrm.nl/the-best-crm-management-boek-succesvol-klantgericht-ondernemen/

Dit boek vormt voor de fasterclass en masterclass de leidraad voor het curriculum:

Masterclass succesvol klantgericht ondernemen.

Fasterclass succesvol klantgericht ondernemen.

Deze workshops en opleidingen delen:

Reageren is niet (meer) mogelijk.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?