Agenda CRM Workshops & Opleidingen

The Best CRM |Data CRM Opleidingen en Workshops

2018

  • CRM zomersessie. Gedurende de zomermaanden wordt er een of meerdere CRM zomersessies georganiseerd. Agenda:
    • De laatste ontwikkelingen op het vlak van CRM & klantgestuurd ondernemen.
    • Demo CRM systeem. Afhankelijk van de behoefte: SugarCRM, Microsoft Dynamics CRM, SalesForce, Zoho CRM en of andere CRM systemen.
    • Investering, EUR 100 per persoon inclusief een borrel en exclusief BTW. Meer informatie, neem contact op!
  • Business sessie AVG. Gedurende het jaar worden er meerdere business AVG sessie verzorgd. De AVG wetgeving heeft stevige gevolgen voor de business en inrichting van de bedrijfsvoering: klantprocessen & klantformulieren, stuurinformatie, informatiehuishouding, procedures & documentatie plicht, privacy by design / default en HRM, CRM & emailmarketing. Dit geeft veranderingen in werkwijzen en in denken ten aanzien van privacy wat vraagt om een integrale benadering. Programma op hoofdlijnen:
    • AVG wetgeving. ​
    • ​Customer Journey & AVG.
    • Verander management.
  • Meer informatie AVG business class>>
  • Masterclass. In het voorjaar staat er weer een masterclass klantgericht ondernemen op de rol. Meer informatie masterclass>>
  • Fasterclass. Gedurende het gehele jaar worden er fasterclass klantgericht ondernemen verzorgd. Meer informatie fasterclass>>

2017

2016

  • Management Team, thema “Financieel Gezond”. 18 november 2016 brengt Management Team een special uit: “Financieel Gezond”. Een thema waar CRM perfect in past. Immers, betere resultaten door klantbehoud en lagere kosten door efficiente klantprocessen. The Best CRM verzorgd een redactionele bijdrage over klantgericht ondernemen & CRM.
  • Eenjarige CRM leergang. In november start er weer een eenjarige in company CRM leergang. Action learning: in een jaar tijd de CRM visie & strategie ontwikkelen,  Customer Journey bepaling, Customer Experience, CRM business case en hoe succesvol in te voeren.  Meer informatie eenjarige CRM leergang>>
  • Real life klantgericht ondernemen. Een tastbare ontwikkeling in klantgerichtheid! In samenwerking tussen Ver-Leiders en de The Best CRM is er een unieke werkvorm ontwikkeld om de mate van klantgerichtheid treffend te ervaren en de gewenste verandering op gang te brengen. Wilt U zelf dit ervaren, meer weten? >> 
  • CRM in one day 2016, CRM in one day, 15 september 2016. In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom 15 september 2016 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day.

2015

  • Real life klantgericht ondernemen. Een tastbare ontwikkeling in klantgerichtheid! In samenwerking tussen Ver-Leiders en de The Best CRM is er een unieke werkvorm ontwikkeld om de mate van klantgerichtheid treffend te ervaren en de gewenste verandering op gang te brengen. Wilt U zelf dit ervaren, meer weten? >> 
  • CRM in one day 2015, CRM in one day, 9 september 2015, The Best CRM is ook dit jaar een van de sponsors. In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom 9 september 2015 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day.
  • The Best CRM als gastspreker voor een televisie thema uitzending van RTL Z. RTL Z doet periodiek onderzoek naar wat er leeft bij ondernemers in Nederland. Uit een recent onderzoek bleek dat een topic top of mind is: klantgericht ondernemen anno 2015. RTL Z heeft besloten om hier een uitzending aan te gaan wijden en heeft The Best CRM gevraagd om hier een bijdrage aan te leveren. Op TV op 10, 11 en 12 maart. Thema uitzending Ondernemerszaken>>

2014

  • CRM in one day 2014, CRM in one day, 18 september 2014, The Best CRM is ook dit jaar een van de sponsors. In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom 18 september 2014 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day. CRM in one day 2014>>
  • Round table workshop “CRM met SugarCRM, entering the next level” Het realiseren van efficiency is de eerste winst van het werken met SugarCRM: het integraal, online & realtime, voeren van de klantprocessen. Met in het verlengde hiervan verbetering van de klantwaarde doordat klanten sneller en adequaat worden geholpen. Als volgende stap, verdere optimalisaties op het vlak van effectiviteit. Tijdens deze workshop gaan SugarCRM gebruikers van uiteenlopende ondernemingen, onder leiding van Edwin Best, interactief hierover van gedachten wisselen. Interesse? Contactformulier>>
  • Een kort en krachtig CRM opleidingsprogramma De investering in tijd bedraagt slechts 4 dagdelen en in geld een bedrag van € 1.950,= (incompany.) Als baten, U bent volledig geïnformeerd over CRM & klantgestuurd ondernemen en de laatste ontwikkelingen hierin. Incompany als op basis van open inschrijving. Meer informatie over:  kort en gericht CRM opleidingsprogramma>>
  • In een dag CRM kennis opdoen: CRM anno 2014 en (new) Business met SugarCRM versie 7. Meer informatie>>
    • Incompany? Programma wordt op maat afgestemd, datum in overleg.
    • Open inschrijving? De eerst volgende staat voor vrijdag 16 mei op de rol.
  • In een dag CRM kennis opdoen: CRM anno 2014 en (new) Business met Microsoft Dynamics CRM 2013. Meer informatie >>
    • Incompany? Programma wordt op maat afgestemd, datum in overleg.
    • Open inschrijving? De eerst volgende staat voor donderdag 15 mei op de rol.
  • 6 maart 2014. MKB Ondernemers congres, The Best CRM als een van de sprekers. Leren, inspireren, samen met elkaar aan de slag in een dag. Workshop “CRM als opbrengst gerichte klantstrategie?”:  CRM Workshop op het MKB Ondernemerscongres>>
  • 1 februari 2014. Klantendag. Wijnproeverij gecombineerd met hapjes en lezingen over CRM & wijnen. 

2013

  • 12 september 2013 CRM in one day 2013, The Best CRM is een van de sponsors. In één studiedag helemaal bijgepraat worden over de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact? Kom 12 september 2013 naar de studiedag CRM & Customer Experience in 1 Day. CRM in one day 2013>>
  • Training CRM & Klantgericht Ondernemen met Exact Online CRM. Neem contact met ons op voor meer informatie.
  • Klantbehoud en Efficiënt ondernemen. Donderdag 17 januari 2013, 14:00  – 17:00 uur in Houten. Tijdens deze interactieve workshop gaan we in op welke wijze je Klantbehoud & Efficiënt ondernemen kan realiseren op basis van klantgerichte processen. Voor een Succesvolle invoering & adoptie van de nieuwe klant processen en werkwijze wordt interactief de methode Organizational Behavior Management uiteengezet. Ik wil meer informatie over de workshop Klantbehoud & efficient ondernemen>>
  • Bachelor CRM Leergang. Begin 2013 start er weer een functiegerichte CRM opleiding op HBO niveau. Door ontwikkeling van competenties bij eigen medewerkers krijgen bedrijven zelf de kennis in huis om Klantgericht Ondernemen, CRM, doelgericht en succesvol aan te pakken. Bedrijven kunnen voor deze opleiding gebruik maken van de Wet Vermindering Afdracht Loonbelasting. De korting op het inschrijfgeld kan oplopen tot 90%.* Meer weten? Flyer Bachelor Leergang Of Ik wil meer weten over de Bachelor CRM leergang>>

2012

  • Bachelor CRM Leergang. In November 2012 start er weer een functiegerichte CRM opleiding op HBO niveau. Door ontwikkeling van competenties bij eigen medewerkers krijgen bedrijven zelf de kennis in huis om Klantgericht Ondernemen, CRM, doelgericht en succesvol aan te pakken. Bedrijven kunnen voor deze opleiding gebruik maken van de Wet Vermindering Afdracht Loonbelasting. De korting op het inschrijfgeld kan oplopen tot 90%.* Meer weten?  Flyer Bachelor Leergang Of Ik wil meer weten over de Bachelor CRM leergang>>

Deze CRM workshops en opleidingen delen:

Trackbacks / Pingbacks

  1. The Best CRM Extra Update oktober 2012 | The Best CRM - 14 oktober 2012

    […] Agenda […]

Chat

Waar kan ik u mee helpen?