Cultuurpromotie Utrecht

Stichting Cultuurpromotie Utrecht (SCU) is de overkoepelende organisatie die sinds 2010 Culturele Zondagen en het Utrechts Uitburo onder haar hoede heeft. SCU heeft als doel inwoners en bezoekers van de stad en provincie Utrecht te verleiden gebruik te maken van het grote culturele aanbod in de stad Utrecht. SCU organiseert en stimuleert initiatieven op het gebied van publieksontwikkeling in de culturele sector in Utrecht.

De Case

Vanuit het samenvoegen van de activiteiten van Culturele Zondagen en het Utrechts Uitburo was er behoefte aan een centraal stakeholder management en informatiesysteem.  Parallel hieraan het optimaliseren van de stakeholder processen.

De oplossing

De invoering van SugarCRM als het centrale stakeholder management en informatiesysteem. De primaire bedrijfsprocessen zijn waar mogelijk geautomatiseerd met SugarCRM. The Best CRM heeft SugarCRM ingevoerd waarbij er gekozen is voor een gefaseerde invoering. Ook vandaag de dag is The Best CRM nauw betrokken bij de verdere invoering en ontwikkeling van het CRM systeem vanuit de CRM strippenkaart.

Onderdelen van de oplossing

  • Beheer en registratie van afgenomen diensten en producten
  • Centrale stakeholder database voor de gehele stichting
  • Klantprofielen van al haar stakeholders
  • Workflows voor de automatisering van standaard processen
  • Communicatie met de stakeholders

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?