Meyson Communicatie

De case

Meyson Communicatie was toe aan de vervanging van haar CRM systeem. Met de groei & bloei van de onderneming voldeed het huidige systeem niet meer. Belangrijke criteria voor het nieuwe CRM systeem waren Bring Your Own Device (BYOD), de integratie met AdSystems Reclame als met Google Apps en de mogelijkheid om processen waar mogelijk te automatiseren.

De oplossing

The Best CRM heeft in nauwe samenwerking met Meyson Reclame SugarCRM ingevoerd, de data van het oude systeem is overgezet en zijn de systeem integraties – Google Apps, Ad Systems Reclame – gerealiseerd. Totale doorlooptijd van dit project een maand.

Onderdelen van de oplossing

  • Bring Your Own Device (BYOD). SugarCRM draait op elke device, ongeacht of het nu een Mac, PC, Tablet of Mobile betreft.
  • De integratie met AdSystems Reclame. Gegevens maar op een plek te hoeven vastleggen en muteren. Vergaande proces optimalisatie vanuit de integratie van beide systemen. Reclamebureau CRM voorziet standaard in deze integratie
  • De integratie met Google Apps. Meyson Reclame is geheel over gegaan op de cloud waaronder Google Apps en SugarCRM. Google Apps en SugarCRM zijn vergaand geïntegreerd.
  • De mogelijkheid om processen waar mogelijk te automatiseren. Efficiency, geen tijd verloren laten gaan met het zoeken naar informatie. Er zijn met SugarCRM slimme workflows ontwikkeld om processen te automatiseren.

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?