Case Consultancy firma

Internationaal opererende organisatie op het vlak van hoogwaardige programma’s voor sales transformaties

De case

De onderneming is internationaal actief met veelal internationale cliënten. Om de commerciële, marketing als operationele trainingsactiviteiten verder te professionaliseren is gekozen voor de invoering van een CRM systeem. Het CRM systeem dient multi currency en multi language te zien. Belangrijke eisen zijn verder web based, mobile CRM en social CRM.

De oplossing

Voor het CRM systeem is SugarCRM ingezet. The Best CRM heeft in, nauwe samenwerking met client,  SugarCRM op maat ingericht: het geheel van het commerciële proces, marketing en  training administratie, klantdossier en financiële afwikkeling. De gebruikers zijn getraind in het gebruik van het systeem.

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?