Case Consultancy & Training firm

Consultancy & Training Organisatie.

Client is voor (inter)nationale organisaties de partner om operationele resultaten duurzaam te verbeteren. Client zet hiertoe beproefde technieken in en biedt in dit werkveld Consultancy, Training, Coaching en Literatuur als boeken. Het is de missie van Client om een structurele verbetering van operationele resultaten van organisaties te realiseren. 

De case

Vanuit de groei en bloei van cliënt is een e-commerce beleid ontwikkeld voor het online vermarkten van haar training en coaching diensten. De online transacties – met informatie over de cursist, de afgenomen training en factuurinformatie – dient geautomatiseerd te worden toegevoegd aan het klantdossier in een CRM systeem. In dit CRM systeem dient tevens de gehele administratie van de trainingen als coaching te worden gevoerd: het beheer en de registratie van de deelnemers bij de betreffende training of coaching, de communicatie met de deelnemers en de gehele handling van een training of coaching.

De oplossing

Voor e-commerce is een webshop ingezet in combinatie met de bestaande website. De gehele opzet hiervan als de koppeling met CRM is door client samen met een e-commerce specialist gerealiseerd.

Voor het CRM systeem is SugarCRM ingezet. The Best CRM heeft in, nauwe samenwerking met client als de e-commerce partner, SugarCRM op maat ingericht: het geheel van de training administratie, coaching module, klantdossier en financiële afwikkeling.

Onderdelen van de oplossing

  • E commerce op basis van een webshop en website geïntegreerd met SugarCRM
  • Inzet van SugarCRM voor de training administratie, coaching module, klantdossier en afhandeling financieel
  • De mogelijkheid om processen waar mogelijk te automatiseren. Efficiency, online centraal klantdossier en er zijn met SugarCRM slimme workflows ontwikkeld om processen te automatiseren. Effectiviteit vanuit het verder verbeteren van de klantwaarde.

 

 

The Best CRM.
Passionate about delighted customers

Ik begeleid bedrijven met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Dit doe ik door de Klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. In mijn visie is CRM / customer experience samenwerking met de klant als verbindend perspectief, ondersteund door de juiste (CRM) technologie. Het effect? Een flexibele organisatie met lagere kosten, betere resultaten én loyale en betrokken klanten.

Chat

Waar kan ik u mee helpen?