Training CRM & Klantgericht ondernemen met SugarCRM

Een goed en slim ingericht Customer Relations Management (CRM) met SugarCRM draagt bij aan het succes van uw onderneming. De baten van CRM & Klantgericht Ondernemen verschillen per onderneming. Bovendien kunnen de behoeftes anders zijn. U kunt denken aan de volgende doelen:

Training CRM & Klantgericht ondernemen met SugarCRM

  • Efficiënter & professioneler werken
  • Grip op de business
  • Slim ingerichte en geoptimaliseerde verkoop, marketing en service processen
  • Snel inzicht in en overal toegang tot klantdossiers
  • Klantgericht ondernemen
  • New Business
  • Klantbehoud en Proactieve klantbenadering
  • Verbetering samenwerking intern
  • Ontsluiten van (klant)informatie

 

 

Deze doelen gaan hand in hand met SugarCRM. The Best CRM biedt een interactieve SugarCRM In Company Training waarbij zowel wordt ingegaan op de organisatie kant van Customer Relations Management als het concreet werken met SugarCRM.

De organisatie kant van Customer Relations Management

Tijdens dit onderdeel wordt interactief ingegaan op:

  • Stand van zaken met de invoering van SugarCRM.
  • Wat dient de bijdrage van Customer Relations Management voor de onderneming te zijn
  • Aan welke verkoop, marketing en service doelen en processen dient CRM een bijdrage te leveren.
  • Korte reis Customer Relations Management en Klantgericht ondernemen

Concreet werken met SugarCRM.

Tijdens deze interactieve training wordt ingegaan op de functionele kant, de werking, van SugarCRM. Dit onderdeel is gekoppeld aan de organisatorische CRM kant.

Tijdens dit onderdeel wordt interactief getraind in:

  • SugarCRM Algemeen
    • Integratie met email
    • Integratie met Social Media
    • Algemene opzet, de look and feel
  • Het dashboard
  • Activiteiten & communicatie
  • Suspect, Prospect en Account management
  • Het beheren & voeren van een Accountdossier
  • Het beheren & voeren van campagnes
  • Opportunities

Deelnemers gaan zelf aan de slag met SugarCRM voor de verschillende onderdelen

Aanpak en investering

Voorafgaand aan de training wordt middels een telefonische intake de huidige en gewenste situatie als de trainingsdoelen besproken. Op basis hiervan wordt het trainingsprogramma op maat ingericht.

De duur van de training is 7 uur, dit voor beide onderdelen. De investering bedraagt €800,= exclusief BTW en exclusief kosten voor locatie en catering kosten.

Meer weten of een offerte opvragen:>>

Deze informatie delen: