Training Succesvol klantgericht Ondernemen met Microsoft Dynamics CRM CE

Microsoft CRM CE is een – onlosmakelijk – middel voor het doel; met klantgericht ondernemen je business doelstellingen behalen. Met Microsoft CRM CE * de automatisering en digitalisering van de klantprocessen om effectief en efficiënt klantgericht te ondernemen. * alle klantinteractie en kanalen ontsluiten voor een 360 graden klantinzicht. * het bieden van een treffende klantervaring met Omnichannel CRM.

Tijdens deze interactieve Microsoft Dynamics CRM CE training wordt zowel ingegaan op wat komt er kijken bij succesvol klantgericht ondernemen als bij het succesvol werken met Microsoft Dynamics CRM CE.

Succesvol klantgericht ondernemen met Microsoft CRM CE:

Klantgericht ondernemen en empowerment

  • effectief en efficiënt klantgericht ondernemen
  • grip op de business
  • geoptimaliseerde Customer journeys met de vertaling van de touchpoints in en met Microsoft CRM CE
  • 360 graden klantbeeld
  • Inzicht in klantgedrag
  • vermindering klachten en verbetering klantervaring
  • samenwerking intern

Deze doelen gaan hand in hand met Microsoft Dynamics CRM CE. Edwin best.nl biedt een interactieve Microsoft Dynamics CRM CE training waarbij zowel wordt ingegaan op de organisatie kant van klantgericht ondernemen als de technologie kant met Microsoft Dynamics CRM CE.

Onderwerpen

Op ontdekking

  • ontwikkelingen CRM, Customer experience en Klantgericht ondernemen
  • ontwikkelingen op macro, markt, klant en organisatie niveau. Wat zijn jouw ontwikkelingen?

Strategie

  • de verschillende CRM en Customer experience strategieën
  • je eigen visie en strategie
  • een aansprekende businesscase schrijven

Technologie

  • CRM, digitalisering & AI, enterprise feedback management, email & inbound marketing
  • Microsoft Dynamics CRM Algemeen en user interface: opzet, look and feel.
  • van lead tot contract
  • accountmanagement en activiteiten
  • opportunities: verkoopkansen en offertes.
  • profielen
  • integratie
  • activiteitenmanagement en communicatie.
  • het importeren van data en het beheren & voeren van Campagnes:
  • marketingplan en activiteiten.

Invoering

  • Klantgericht ondernemen invoeren met Agile
  • Liggen we op koers? Meten is weten
  • Borging in de organisatie

Aanpak en investering

Management boek succesvol klantgericht ondernemenVoorafgaand aan de training wordt middels een telefonische intake de huidige en gewenste situatie als de trainingsdoelen besproken.

De duur van de training is een dag, per dag 7 uur. De investering bedraagt € 950,= exclusief BTW en kosten voor locatie en catering. Het managementboek ‘Succesvol klantgericht ondernemen is inbegrepen.

Deze training is zowel op basis van Open inschrijving als op basis van incompany. Vraag naar de mogelijkheden!

Meer weten?

Contactformulier: