Nieuwegein, 25 maart 2015

Beste lezer,

2015 is door The Best CRM uitgeroepen als het jaar van de klant! Klanten hebben anno 2015 een significant hogere klantverwachting dan een paar jaar geleden, maar veel bedrijven en instellingen kunnen deze verwachting niet waarmaken. Gevolg, de klant stroomt weer uit.

Klantgericht ondernemen start met een klantgerichte customer journeys en touchpoints. Een CRM oplossing om de reis van een klant treffend te faciliteren. Dit zijn enkele onderwerpen van deze update. Lees snel verder en veel inspiratie!

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

Het jaar van de klant: – klantgerichte – customer en buyer journeys.

De customer journey is, per klantproces, de reis van een klant langs alle fysieke en digitale klantcontactmomenten. Een optimale klantreis resulteert in loyale en betrokken klanten en een efficiente bedrijfsvoering. In deze post ga ik in op alle ins en outs van een klantreis. >” href=”http://www.thebestcrm.nl/customer-touchpoints-en-klantgestuurd-ondernemen/” target=”_blank”>Customer touchpoints en klantgestuurd ondernemen>>

Het jaar van de klant: thema uitzending RTL Z

Uit een door RTL Z onder ondernemers gehouden onderzoek, bleek dat klantgericht ondernemen anno 2015 top of mind is. RTL Z heeft op basis hiervan besloten om een redactionele uitzending aan dit thema te gaan wijden. The Best CRM is een van de gastsprekers: >” href=”http://www.thebestcrm.nl/welk-crm-systeem-past-het-beste-bij-uw-onderneming/” target=”_blank”>Post CRM pakketselectie>>

CRM All in one nu ook met ZohoCRM

CRM all in one voor die situaties dat een CRM pakketselectie niet opportuun is. Een pragmatisch gedreven traject met snel resultaat. CRM all in one was altijd al op basis van SugarCRM, nu ook op basis van ZohoCRM. Nieuwsbrief automatisch ontvangen?