CRM Advies & Consultancy

Onderstaand treft U enkele voorbeelden aan van The Best CRM advies  & consultancy diensten op het vlak van CRM & Klantgericht ondernemen. Ieder traject wordt geheel op maat afgestemd naar gelang uw vraagstelling. De aanpak is pragmatisch en resultaatgericht, het uitgangspunt is een duurzame en betrokken CRM organisatieontwikkeling.

Leeswijzer

  1. CRM & Customer en Buyer journey met de gerelateerde touchpoints
  2. CRM & Strategie
  3. CRM & Gedragsontwikkeling
  4. CRM & Verdienmodellen
  5. CRM & Sales, Marketing en Service processen

 1. CRM & Customer en buyer journey met de gerelateerde touchpoints.

Een customCustomer journey en touchpointser of buyer journey is een reis van een (potentiële) klant langs alle fysieke en digitale contactmomenten van het merk: de touchpoints. Per klantproces is er een, aan het proces gekoppelde, journey. De optimalisatie van de journey en haar touchpoints is een belangrijk onderdeel van effectief en efficiënt klantgericht ondernemen:
  • Effectief? Het creëren van een positieve klantervaring begint bij de optimalisatie van de klantreis via de divers klant contactmomenten. Resultaat? Een klant ervaart een dezelfde positieve klantbelevenis, ongeacht het gekozen kanaal.
  • Efficient? De optimalisatie levert een belangrijke bijdrage aan een kosten efficiënte bedrijfsvoering.

Meer weten? The Best CRM oplossingen voor Customer journey & Touchpoints>>

2. CRM & Strategie

The Best CRM voor uw CRM strategieMeer dan ooit is het noodzakelijk om een heldere CRM strategie te hebben. Veel ondernemingen “jagen” op nieuwe klanten terwijl aan de achterkant de deur wagenwijd openstaat. Maak het de klant zo makkelijk mogelijk om klant te worden, te blijven en meer producten of diensten af te nemen en / of te acteren als (actieve) ambassadeur dan wel als business partner. De crux van CRM!

Meer weten? The Best CRM Strategie oplossingen>>

CRM Gedragsontwikkeling

3. CRM & Gedragsontwikkeling

Klantgericht ondernemen is in de basis het “gedrag” van de onderneming. Of de onderneming nu een zakelijke dienstverleners is, een retailer, non profit, het – gedrag van het – personeel bepaalt de klantbelevenis. Uit diverse onderzoeken blijkt keer op keer dat hoe hoger de klantbelevenis, hoe hoger het rendement van de onderneming!

Klantgedrag zelf ervaren en ontwikkelen? Real life klantgericht ondernemen. Een tastbare ontwikkeling in klantgerichtheid!>>

Gedragsontwikkeling door aan te sturen op het gewenste gedrag?The Best CRM oplossing op het vlak van Gedragsontwikkeling>>

Ondernemen anno 20134. CRM & Verdienmodellen

Klantgericht ondernemen is gericht op wederzijdse, profijtelijke, lange termijn relaties. Als consequentie een diensten & producten aanbod voor vandaag en morgen als de innovatie met – verrassende – oplossingen. Klanten binden en boeien met onderaan de streep continue geldstromen vanuit bestaande klanten.

Meer weten? The Best CRM oplossingen voor Verdienmodellen>>

 

Case The Best CRM ecommerce

5. CRM & Sales, Marketing en Serviceprocessen

Klantgerichte bedrijfsprocessen is een belangrijke voorwaarde voor Klantgericht ondernemen. Geen focus op “gedoe” met processen maar focus op de klant en de business. Ieder klant contactmoment dient een belangrijke bijdrage te leveren aan de klantbelevenis. Gelijkertijd dienen bedrijfsprocessen efficiënt te zijn ingericht. The Best CRM heeft veel ervaring met efficiënte klantgerichte processen.

Meer weten? The Best CRM oplossingen voor klantgestuurde processen>>

Informatie: