The Best CRM 2016

CRM 2016. Klantgericht ondernemen anno 2016

Traditie getrouw, CRM anno 2016. Zeker, het lijkt elk jaar beter te gaan met de klantgerichtheid. Maar gelijkertijd gaat er ook nog van alles mis. Sjoemelsoftware, niet de klant maar groei “whatever it takes” staat centraal. De schandalen in de financiële sector, niet de klant maar het eigen gewin (bonus) staat centraal. Tegelijkertijd stijgen onze […]

About Edwin Best

One Response to CRM voor trainings- en opleidingsbureaus anno 2015.

  1. Edwin Best 17 mei 2015 at 19:41 #

    Goedemorgen Edwin,

    Dat is een hele goede, compacte maar complete uiteenzetting en visie die je hier deelt. Je focust je hierbij op ” trainings- en opleidingsburo’s ” maar de hele “problematiek” die je hierbij in beeld brengt rond inzet van CRM geldt eigenlijk voor alle soorten van ondernemingen. (dat natuurlijk los van de statistiek en trendgegevens)

    Zelf heb ik het gelezen en daar waar “voor trainings- en opleidingsburo’s” dat vervangen door mijn eigen organisaties. Al met al, een aanrader voor iedere actieve ondernemer of manager die over CRM nadenkt of ermee bezig is.

    Groet, Peter Klink